ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان تمدید شد ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان تمدید شد ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان تمدید شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان تمدید شد ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان تمدید شد ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان تمدید شد ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان تمدید شد ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان تمدید شد

ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان تمدید شد

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اعلام کرد: مهلت ثبت‌نام در بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان تا روز چهارشنبه ۲۹ خردادماه، در سایت لبیک تمدید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی لبیک، حجت‌الاسلام والمسلمین مطهری‌پور، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از تمدید مهلت ثبت‌نام در بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان تا روز چهارشنبه ۲۹ خردادماه، در سایت لبیک خبر داد.


وی افزود: ثبت‌نام بیست و یکمین دوره از عتبات دانشگاهیان از ۱۸ خردادماه، در سایت لبیک به نشانیwww.labbayk.ir آغاز شده و پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، یک بازه زمانی دو روزه را در اختیار متقاضیانی قرار دادیم که در این مدت موفق به ثبت‌نام نشده‌اند.


رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: از آغاز ثبت‌نام این دوره ۱۰ روز می‌گذرد و در این مدت بیش از ۴۹ هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور در گروه‌های مختلف اعزام در سایت لبیک ثبت‌نام کرده‌اند که بیشترین آمار ثبت‌نام کنندگان به گروه متأهلین و دختران و پسران دانشجو اختصاص دارد.


حجت‌الاسلام والمسلمین مطهری‌پور ادامه داد: آخرین زمان ثبت‌نام بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان، روز چهارشنبه ۲۹ خردادماه، است که این زمان دیگر تمدید نخواهد‌ شد. قرعه کشی ۳۰ خردادماه، انجام و نتایج اول تیرماه، از سامانه جامع عتبات دانشگاهیان در سایت لبیک اعلام می‌شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران