امشب، نخستین گروه از زائران ایرانی راهی مکه مکرمه می شوند امشب، نخستین گروه از زائران ایرانی راهی مکه مکرمه می شوند امشب، نخستین گروه از زائران ایرانی راهی مکه مکرمه می شوند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
امشب، نخستین گروه از زائران ایرانی راهی مکه مکرمه می شوند امشب، نخستین گروه از زائران ایرانی راهی مکه مکرمه می شوند امشب، نخستین گروه از زائران ایرانی راهی مکه مکرمه می شوند امشب، نخستین گروه از زائران ایرانی راهی مکه مکرمه می شوند امشب، نخستین گروه از زائران ایرانی راهی مکه مکرمه می شوند

امشب، نخستین گروه از زائران ایرانی راهی مکه مکرمه می شوند

نخستین گروه زائران ایرانی های عمره گزار امروز یکشنبه بعد از توقفی شش روزه در مدینه منوره و زیارت رسول الله الاعظم (ص) و ائمه بزرگوار بقیع ، به مکه مکرمه مشرف خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری ،  اين زائران كه اولين گروه عمره گزاران در دور جاري سفرهاي عمره هستند روز  دوشنبه گذشته دوم اسفند ماه امسال به مدينه منوره مشرف شدند.

براساس برنامه تنظيمي عمره گزاران امسال عمدتا  12 روزه ( گروهی نیز به دلخواه 10 روزه ) به عربستان سعودي مي روند و مدت سفر آنها به دو دوره 6 روز در مدينه منوره و مكه مكرمه تقسيم شده است .

زائران عمره گزار تا ساعاتی دیگر در ميقات شجره و در فضايي فوق العاده روحاني محرم خواهند شد و سپس طبق برنامه تنظيمي و با استفاده از اتوبوس هاي مجهز و آماده ، راهي مكه مكرمه می شوند تا اعمال عمره مفرده را به جاي بياورند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره با اعزام زائران دانشجو و فرهیخته به زیارت دوره ویژه ، جلسات سخنرانی و انس و معرفت در هتل های محل استقرار زائران ایرانی فعالیت های فرهنگی - تبلیغی این دوره عمره را آغاز کرده است.

بر طبق برنامه در نظر گرفته شده امسال قریب به 800 هزار زائر براي به جاي آوردن عمره به سرزمين وحي مشرف مي شوند.

پرواز هاي عمره از فرودگاههاي ايران به دو مقصد فرودگاه جده و مدينه منوره انجام مي شود و زائراني نيز كه به جده وارد مي شوند در اولين مرحله سفر توفيق تشرف به مدينه النبي (ص)‌را پيدا مي كنند و بعد عازم مكه مكرمه مي شوند.


| شناسه مطلب: 9394







نظرات کاربران