همایش‌های یاوران حجاج و بانوان حج در استان سمنان برگزار شد همایش‌های یاوران حجاج و بانوان حج در استان سمنان برگزار شد همایش‌های یاوران حجاج و بانوان حج در استان سمنان برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
همایش‌های یاوران حجاج و بانوان حج در استان سمنان برگزار شد همایش‌های یاوران حجاج و بانوان حج در استان سمنان برگزار شد همایش‌های یاوران حجاج و بانوان حج در استان سمنان برگزار شد همایش‌های یاوران حجاج و بانوان حج در استان سمنان برگزار شد همایش‌های یاوران حجاج و بانوان حج در استان سمنان برگزار شد

همایش‌های یاوران حجاج و بانوان حج در استان سمنان برگزار شد

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته و با هماهنگی دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در منطقه تهران، همایش‌های بانوان و یاوران حجاج کاروان‌های حج تمتع 1398 استان سمنان برگزار شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حج، طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته و با هماهنگی دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در منطقه تهران، همایش‌های بانوان و یاوران حجاج کاروان‌های حج تمتع 1398 استان سمنان برگزار شد.


برابر برنامه اعلامی از سوی دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در منطقه تهران، همایش‌های بانوان و یاوران حجاج حج تمتع 98 در شهرهای سمنان، شاهرود و دامغان برگزار شد.


در شهرستان سمنان همایش بانوان کاروان‌های حج سمنان و گرمسار در روز سه‌شنبه 21 خردادماه در محل سالن اجتماعات اداره کل کتابخانه‌های عمومی این استان برگزار شد که در این همایش خانم دکتر رزمی متخصص زنان و سرکار خانم اشرفی یکی از معینه‌های کاروان‌های حج در رابطه با موضوعات مربوط بانوان در حج تمتع مطالبی را ارائه کردند.


همچنین در شهرستان دامغان همایش‌های یاوران حجاج و بانوان به‌طور هم‌زمان در روز سه‌شنبه 21 خردادماه در محل مجتمع فرهنگی الغدیر برگزار شد.


 در همایش بانوان سرکار خانم امینیان معینه کاروان‌های حج و یک نفر پزشک زنان به ایراد مطالب پرداختند.


 در همایش یاوران حجاج نیز حجت‌الاسلام‌والمسلمین ذوالفقاری و آقای دکتر محمدحسنی درباره وظایف یاوران حجاج در حوزه‌های فرهنگی و امداد و نجات تذکرات لازم را بیان کردند.


در شهرستان شاهرود نیز همایش یاوران حجاج با حضور افراد منتخب کاروان‌های حج شهرستان شاهرود در روز چهارشنبه 22 خردادماه در محل یکی از دفاتر زیارتی شهرستان شاهرود برگزار شد.


 در این همایش نیز حجت‌الاسلام‌والمسلمین ذوالفقاری و آقای دکتر صادقی درباره وظایف یاوران حجاج در حوزه‌های فرهنگی و امداد و نجات تذکرات لازم را بیان کردند.


گفتنی است، همایش‌های یاوران حجاج شهرستان‌های سمنان و گرمسار و همچنین همایش بانوان شهرستان شاهرود طبق برنامه از قبل اعلام‌شده تا پایان خردادماه ادامه خواهد داشت.


 




نظرات کاربران