سرپرست حجاج ایرانی با کارکنان بعثه در استان فارس دیدار کرد سرپرست حجاج ایرانی با کارکنان بعثه در استان فارس دیدار کرد سرپرست حجاج ایرانی با کارکنان بعثه در استان فارس دیدار کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
سرپرست حجاج ایرانی با کارکنان بعثه در استان فارس دیدار کرد سرپرست حجاج ایرانی با کارکنان بعثه در استان فارس دیدار کرد سرپرست حجاج ایرانی با کارکنان بعثه در استان فارس دیدار کرد سرپرست حجاج ایرانی با کارکنان بعثه در استان فارس دیدار کرد سرپرست حجاج ایرانی با کارکنان بعثه در استان فارس دیدار کرد

سرپرست حجاج ایرانی با کارکنان بعثه در استان فارس دیدار کرد

حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی امروز چهارشنبه بطور جداگانه با کارکنان سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری در استان فارس دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین نواب که به منظور بررسی مسائل حجاج و نهادهای مرتبط با حج و زیارت به شیراز سفر کرده است،  صبح امروز در نشستی با کارکنان سازمان حج و زیارت در استان فارس ضمن استماع دیدگاهها و مسائل و مشکلات آنان، از تلاشها و اقدامات سازمان حج و زیارت در رسیدگی به امور زائران خانه خدا و عتبات عالیات قدردانی کرد.
سرپرست حجاج ایرانی همچنین ابراز امیدواری کرد با تصمیمات سنجیده و اتخاذ راهکارهای درست، مشکلات موجود در این استان رفع شود.


حجت الاسلام والمسلمین نواب همچنین با حضور در نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در منطقه فارس، با کارکنان آن دیدار کرد و ضمن استماع دیدگاههای آنان، مسائل و مشکلات این  نمایندگی را مورد بررسی قرار داد.
سرپرست حجاج ایرانی در جریان این نشست، با یادآوری سالروز غزوه حمراءالاسد (مرحله دوم غزوه احد)، یاد و خاطره شهدای احد را گرامی داشت.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی بیت الله الحرام سه شنبه شب  وارد شیراز شد و هنگام ورود، مورد استقبال جمعی از مسئولان و مقامهای این استان از جمله حجت الاسلام محمد شریفانی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری و زینلی مدیر حج و زیارت استان فارس قرار گرفت.


 


| شناسه مطلب: 93975




بعثه نواب فارس



مطالب مرتبط

نظرات کاربران