ثبت نام جدید متقاضیان اعزام به عمره از سال آینده آغاز می شود ثبت نام جدید متقاضیان اعزام به عمره از سال آینده آغاز می شود ثبت نام جدید متقاضیان اعزام به عمره از سال آینده آغاز می شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ثبت نام جدید متقاضیان اعزام به عمره از سال آینده آغاز می شود ثبت نام جدید متقاضیان اعزام به عمره از سال آینده آغاز می شود ثبت نام جدید متقاضیان اعزام به عمره از سال آینده آغاز می شود ثبت نام جدید متقاضیان اعزام به عمره از سال آینده آغاز می شود ثبت نام جدید متقاضیان اعزام به عمره از سال آینده آغاز می شود

ثبت نام جدید متقاضیان اعزام به عمره از سال آینده آغاز می شود

رییس سازمان حج و زیارت گفت: ثبت نام جدید متقاضیان اعزام به عمره مفرده از نیمه دوم سال آینده آغاز می شود و متقاضیان تا سال 92 اعزام می شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، علی لیالی رئیس سازمان حج و زیارت گفت: پس از گذشت سه سال از وقفه اي كه در ثبت نام زائران ايجاد شده بود ثبت نام مجدد زائران براي اعزام به عمره مفرده در سال آينده آغاز مي شود.

وي اظهارداشت: سال 87 آخرين زماني بود كه متقاضيان براي اعزام به عمره در بانك ثبت نام كردند و پس از آن به دليل شمار زياد متقاضيان و تراكم نوبت اعزام، ديگر ثبت نامي انجام نشد.

رييس سازمان حج و زيارت در مورد اعزام زائران به عمره در سال جاري گفت: هم اكنون اعزام زائران بدون هيچ مشكلي و براساس برنامه زماني از پيش تعيين شده در حال انجام است و اعزام ها تا 12 مرداد ماه سال 90 ادامه خواهد داشت.

ليالي با اشاره به اينكه در عمره امسال حدود 800 هزار نفر اعزام مي شوند، افزود: اكنون حدود دو ميليون و 700 هزار متقاضي داراي فيش عمره هستند كه اعزام بخشي از اين افراد براساس اولويت هاي اعلام شده انجام و مابقي اولويت ها نيز در سال 91 و بخشي هم تا سال 92 انجام مي‌شود.


| شناسه مطلب: 9400







نظرات کاربران