1200 زائر از سمنان به حج تمتع اعزام می‌شوند 1200 زائر از سمنان به حج تمتع اعزام می‌شوند 1200 زائر از سمنان به حج تمتع اعزام می‌شوند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
1200 زائر از سمنان به حج تمتع اعزام می‌شوند 1200 زائر از سمنان به حج تمتع اعزام می‌شوند 1200 زائر از سمنان به حج تمتع اعزام می‌شوند 1200 زائر از سمنان به حج تمتع اعزام می‌شوند 1200 زائر از سمنان به حج تمتع اعزام می‌شوند

1200 زائر از سمنان به حج تمتع اعزام می‌شوند

مدیر حج و زیارت استان سمنان با بیان اینکه اعزام حجاج سمنانی از 27 تیرماه آغاز می‌شود، گفت: پروازهای حجاج به سرزمین وحی از فرودگاه امام خمینی (ره) انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، مدیر حج و زیارت استان سمنان از اختصاص هشت کاروان حج تمتع به این استان در سال 98 خبر داد.


خلیل دلپاک اظهار کرد: تاکنون هشت کاروان حج تمتع به استان سمنان اختصاص یافته که دو کاروان برای سمنان، سه کاروان شاهرود، دو کاروان به دامغان و یک کاروان هم به گرمسار اختصاص دارد.


وی با اشاره به اینکه ظرفیت این کاروان‌ها تکمیل شده است، اضافه کرد: کلاس‌های آموزشی برای زائران برگزار شده و برخی کاروان‌ها چند جلسه برگزار کرده‌اند.


مدیر حج و زیارت استان سمنان با بیان اینکه یک همایش متمرکز برای زائران حج تمتع در شاهرود برگزار شد، تصریح کرد: این همایش برای کاروان‌های شاهرود و دامغان برگزار شده است.


دلپاک با تأکید بر اینکه برای کاروان‌های سمنان و گرمسار هم همایشی برگزار کرده‌ایم، اضافه کرد: تمام زائران در این همایش‌ها جمع می‌شوند و آموزش میدانی مناسک حج تمتع صورت می‌گیرد؛ در راستای این برنامه، سخنرانی درباره مسائل عبادی، عرفانی و فلسفی حج هم انجام می‌شود.


| شناسه مطلب: 94009




سمنان حج 98 حج تمتع



مطالب مرتبط

نظرات کاربران