نتایج قرعه کشی بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان اعلام شد نتایج قرعه کشی بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان اعلام شد نتایج قرعه کشی بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان اعلام شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نتایج قرعه کشی بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان اعلام شد نتایج قرعه کشی بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان اعلام شد نتایج قرعه کشی بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان اعلام شد نتایج قرعه کشی بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان اعلام شد نتایج قرعه کشی بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان اعلام شد

نتایج قرعه کشی بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان اعلام شد

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: قرعه کشی متقاضیان بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان به صورت اینترنتی انجام و نتایج آن در سامانه جامع عتبات دانشگاهیان در سایت لبیک اعلام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام مطهری پور؛ رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:قرعه کشی متقاضیان بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان به صورت اینترنتی انجام و نتایج آن در سامانه جامع عتبات دانشگاهیان در سایت لبیک اعلام شد.

مطهری پور گفت: دانشگاهیانی که برای اعزام به عتبات ثبت‌نام کردند، می‌توانند با مراجعه به لینک اعلام نتایج در سایت لبیک و با استفاده از کد ملی و شماره شناسنامه خود از نتایج قرعه‌کشی با خبر شده و وضعیت خود را مشاهده کنند.

وی افزود: ثبت‌نام از متقاضیان تشرف به عتبات دانشگاهیان از ۱۸ خردادماه در سایت لبیک آغاز و تا ۲۹ خرداد ماه ادامه داشت و در این مدت ۶۳۹۶۸ نفر از دانشگاهیان جهت اعزام به عتبات در سایت لبیک ثبت‌نام کردند.

مطهری پور گفت: پذیرفته شدگان به دو صورت اصلی و ذخیره اعلام شده اند که اسامی آن‌ها در سامانه جامع عتبات دانشگاهیان قابل مشاهده است. همچنین به پذیرفته شدگان به صورت پیامکی اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ادامه داد: زائرین اصلی و ذخیره می‌بایست بعد از مشاهده نتایج، نسبت به نهایی کردن ثبت نام خود در سایت لبیک اقدام و مدارک خواسته شده را آماده کرده و به شورا‌های استانی خود تحویل نمایند.

وی افزود:در بیست و یکمین دوره از عتبات دانشگاهیان که از ۲۷ تیرماه آغاز خواهد شد، ۱۳ هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور به سفر عتبات اعزام می‌شوند.


| شناسه مطلب: 94011




دانشگاه عتبات



نظرات کاربران