افزایش خدمات در پایانه مرزی مهران افزایش خدمات در پایانه مرزی مهران افزایش خدمات در پایانه مرزی مهران بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
افزایش خدمات در پایانه مرزی مهران افزایش خدمات در پایانه مرزی مهران افزایش خدمات در پایانه مرزی مهران افزایش خدمات در پایانه مرزی مهران افزایش خدمات در پایانه مرزی مهران

افزایش خدمات در پایانه مرزی مهران

فرماندار مهران از افزایش خدمات در پایانه مرزی مهران برای آسایش زائران اربعین ۹۸ خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، اسد قاسمی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: کمتر از چهار ماه تا اربعین حسینی و رقم زدن حماسه‌ای دیگر مانده است، همه در تلاش هستند تا امکانات را برای حضور زائران در مرز مهران فراهم کنند.


 


وی افزود: اربعین امسال با توجه به حذف ویزا نسبت به سال گذشته شلوغ تر خواهد بود، این امر مؤسسات خیریه زیادی را هم برای خدمات رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) به مهران کشانده است.


 


قاسمی عنوان کرد: با توجه به حذف هزینه ویزا قطعاً جمعیت بیشتری نسبت به سال‌های گذشته برای اربعین به مرز مهران مراجعه می‌کنند.


 


فرماندار مهران تصریح کرد: برای آسایش زائران در مرز بین المللی مهران ایجاد ۸۰۰ سرویس بهداشتی در چهار نقطه پایانه برکت، پایانه مرز، ترمینال اربعین و همچنین داخل خاک عراق احداث می‌شود.


 


وی عنوان کرد: یکی از مهمترین اقدامات انجام گرفته ایجاد سایبان با توجه به گرمی هوا برای آسایش زائران اربعین در پایانه مرزی مهران است.


 


وی ادامه داد: این روزها هر چه به اربعین نزدیک تر می‌شویم تلاش‌ها برای خدمات رسانی و آماده کردن فضای مناسب برای تردد میلیونی زائرین از طریق مرز مهران به عتبات عالیات بیشتر و بیشتر می‌شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران