پیشرفت در خدمات‌رسانی به عمره گزاران عراق پیشرفت در خدمات‌رسانی به عمره گزاران عراق پیشرفت در خدمات‌رسانی به عمره گزاران عراق بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پیشرفت در خدمات‌رسانی به عمره گزاران عراق پیشرفت در خدمات‌رسانی به عمره گزاران عراق پیشرفت در خدمات‌رسانی به عمره گزاران عراق پیشرفت در خدمات‌رسانی به عمره گزاران عراق پیشرفت در خدمات‌رسانی به عمره گزاران عراق

پیشرفت در خدمات‌رسانی به عمره گزاران عراق

هیئت عالی حج و عمره عراق از ثبت پیشرفت جدید درسطح جهان اسلام در زمینه عمره خبر داد.

به گزارش سرویس ترجمه پایگاه اطلاع رسانی حج، حسن فهد الکنانی سخنگوی رسمی هیئت عالی حج  و عمره عراق در بیانیه ای اعلام کرد  کهعراق رتبه هشتم تعداد عمره گزاران را در سطح کشورهای اسلامی بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی وزارت حج عربستان سعودی به خود اختصاص داده است.


بر اساس گزارش شبکه السومریه، وی افزود: ساماندهی عالی و عملکرد متمایز هیئت حج و عمره عراق در انتقال عمره گزاران به سرزمین مقدس وحی سبب شد تا گامی رو به جلو و پیشرفته درزمینه عمره نسبت به کشورهای دیگر بردارد.


 


انتقال 30 هزار عمره گزار عراق طی سه هفته


خبر دیگر اینکه شرکت هواپیمایی عراق از ادامه پروازهای عمره گزاران از سرزمین وحی به عراق خبر داد.


این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد: پروازهای برگشت عمره گزاران عراقی با هواپیماهای شرکت ملی عراق از فرودگاه های عربستان به فرودگاه های عراق همچنان ادامه دارد.


بر اساس گزارش شبکه الفرات، این شرکت از انتقال 30 هزار و 585 عمره گزار به عراق طی روزهای اول تا نهم ژوئن جاری میلادی با 108 پرواز خبر داده است که 5 هزار و 372 نفر از طریق فرودگاه مدینه منوره با 22 پرواز و 25 هزار و 213 نفر با 86 پرواز از فرودگاه جده به عراق منتقل شدند.


این شرکت اعلام کرده است: تمام پروازهای برگشت عمره گزاران در زمان های مشخص شده بدون هرگونه تاخیر  قابل اعتنایی و به صورت دقیق بر اساس طرح کاری مشخص انجام شده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران