«کارگاه هنری فاطمی» در حرم حضرت معصومه(س) آغاز به کار کرد «کارگاه هنری فاطمی» در حرم حضرت معصومه(س) آغاز به کار کرد «کارگاه هنری فاطمی» در حرم حضرت معصومه(س) آغاز به کار کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
«کارگاه هنری فاطمی» در حرم حضرت معصومه(س) آغاز به کار کرد «کارگاه هنری فاطمی» در حرم حضرت معصومه(س) آغاز به کار کرد «کارگاه هنری فاطمی» در حرم حضرت معصومه(س) آغاز به کار کرد «کارگاه هنری فاطمی» در حرم حضرت معصومه(س) آغاز به کار کرد «کارگاه هنری فاطمی» در حرم حضرت معصومه(س) آغاز به کار کرد

«کارگاه هنری فاطمی» در حرم حضرت معصومه(س) آغاز به کار کرد

در آستانه آغاز دهه کرامت، کارگاه هنری فاطمی با همکاری آستان حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و سازمان زیباسازی شهرداری قم آغاز به کار کرد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، سید محمد موسوی منش، در حاشیه مراسم افتتاحیه «کارگاه هنری فاطمی» در حرم حضرت معصومه(س) گفت: دهه کرامت یکی از بزرگ ترین مناسبت های برخاسته از شهر مقدس قم همزمان با سالروز ولادت کریمه اهل بیت(س) است که باید به صورت ویژه به آن پرداخته شود.
وی با اشاره به جایگاه شهر قم در نشر معارف ناب اسلامی خاطرنشان کرد: کارگاه هنری فاطمی در دو بخش «گرافیک و تصویر سازی» و «خطاطی و خوشنویسی» برگزار می شود. کارگاه گرافیک و تصویر سازی از امروز، شنبه، اول تیرماه به مدت سه روز با حضور اساتید و هنرمندان کشوری و استانی آغاز شد.
مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قم ادامه داد: این کارگاه با نظارت انجمن هنرهای تجسمی استان قم برگزار می شود و آثار تولید شده به عنوان محتوای دهه کرامت برای سراسر کشور ارسال می شود.
وی با اشاره به آغاز بخش خطاطی و خوشنویسی کارگاه هنری فاطمی به مدت شش روز در دهه کرامت افزود: این کارگاه در دو عرصه تعاملی با زوار و تولید اثرات فاخر برگزار می شود. در عرصه تعاملی بانوان اساتید عرصه خوشنویسی در یکی از صحن های حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) مستقر شده و به صورت تعاملی با زائران، به تولید آثار هنری می پردازند.
موسوی منش یادآور شد: در عرصه تولید آثار فاخر خوشنویسی، دو کارگاه با حضور اساتید مطرح کشوری و استانی برگزار می شود و آثار منتخب، در مناطق مختلف شهری به نمایش در می آید. نتیجه برگزاری کارگاه هنری فاطمی، ایجاد بانک محتوایی در موضوع حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و دهه کرامت است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران