20 کاروان از همدان عازم حج هستند 20 کاروان از همدان عازم حج هستند 20 کاروان از همدان عازم حج هستند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
20 کاروان از همدان عازم حج هستند 20 کاروان از همدان عازم حج هستند 20 کاروان از همدان عازم حج هستند 20 کاروان از همدان عازم حج هستند 20 کاروان از همدان عازم حج هستند

20 کاروان از همدان عازم حج هستند

رئیس حج و زیارت استان همدان از اعزام حجاج همدانی سوم تا نهم مردادماه خبر داد و گفت: 2 هزار و 935 زائر در قالب 20 کاروان از همدان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، محسن ساغرچی از اعزام حجاج همدانی سوم تا نهم  مردادماه خبر داد و اظهار کرد: کاروان‌های همدانی در قالب مدینه بعد اعزام می‌شوند.


وی با بیان اینکه آمادگی لازم برای اعزام حجاج همدانی صورت گرفته است ادامه داد: 2 هزار و 935 زائر در قالب 20 کاروان از همدان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.


مدیر حج و زیارت استان همدان خاطرنشان کرد: هشت جلسه کلاس آموزشی برای حجاج برگزار شده و اکنون در مرحله انجام واکسیناسیون هستند.


وی با بیان اینکه متاسفانه امسال امکان اعزام حجاج از همدان وجود ندارد گفت: شرکت هواپیمایی ایران ایر به علت تحریم‌ها اعلام کرده که امکانات کمتری دارد، بنابراین سه ایستگاه همدان، زنجان و اردبیل برای پرواز حذف شده است.


ساغرچی با بیان اینکه حجاج همدانی از تهران اعزام می‌شوند بیان کرد: پیگیری‌هایی از سوی نمایندگان مجلس و استاندار برای رفع مشکل صورت گرفته است اما به علت تحریم‌ها چاره‌ای جز این مورد نیست.


| شناسه مطلب: 94093




حج 98 همدان



نظرات کاربران