تشرف نخبگان ایتالیایی به زیارت بارگاه امیرالمومنین تشرف نخبگان ایتالیایی به زیارت بارگاه امیرالمومنین تشرف نخبگان ایتالیایی به زیارت بارگاه امیرالمومنین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تشرف نخبگان ایتالیایی به زیارت بارگاه امیرالمومنین تشرف نخبگان ایتالیایی به زیارت بارگاه امیرالمومنین تشرف نخبگان ایتالیایی به زیارت بارگاه امیرالمومنین تشرف نخبگان ایتالیایی به زیارت بارگاه امیرالمومنین تشرف نخبگان ایتالیایی به زیارت بارگاه امیرالمومنین

تشرف نخبگان ایتالیایی به زیارت بارگاه امیرالمومنین

جمعی از متخصصان آثار تاریخی دانشگاه های ایتالیا به زیارت بارگاه مطهر امیرالمومنین علی (ع) مشرف شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، جمعی از متخصصان آثار تاریخی دانشگاه های ایتالیا برای بازدید و مشاهده نزدیک آثار تاریخی و اسلامی استان نجف اشرف وارد این استان شدند.


اداره آثار تاریخی نجف اشرف، بازدید از آثاری نظیر قصر حکومتی واقع در شهر کوفه را در برنامه های متخصصان ایتالیایی قرار داده است.


این گروه ایتالیایی همچنین به زیارت بارگاه مطهر امیرالمومنین علی (علیه السلام) مشرف شدند و با آثار تاریخی و اسلامی آستان مقدس علوی آشنا شدند.


متخصصان ایتالیایی از تلاش بسیار مسؤولان آستان مقدس علوی برای محافظت از آثار تاریخی و اسلامی ابراز تعجب کردند و اظهار داشتند که فنون معماری، نقاشی و آثار نفیسی در ساخت بارگاه مطهر امیرالمومنین علی (علیه السلام) به کار گرفته شده است.


| شناسه مطلب: 94095




نجف اشرف زیارت



مطالب مرتبط

نظرات کاربران