سه کاروان از چهارمحال و بختیاری عازم حج هستند سه کاروان از چهارمحال و بختیاری عازم حج هستند سه کاروان از چهارمحال و بختیاری عازم حج هستند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
سه کاروان از چهارمحال و بختیاری عازم حج هستند سه کاروان از چهارمحال و بختیاری عازم حج هستند سه کاروان از چهارمحال و بختیاری عازم حج هستند سه کاروان از چهارمحال و بختیاری عازم حج هستند سه کاروان از چهارمحال و بختیاری عازم حج هستند

سه کاروان از چهارمحال و بختیاری عازم حج هستند

مدیر حج و زیارت چهارمحال و بختیاری گفت: اولین اعزام حجاج چهارمحال و بختیاری ۲۸ تیرماه و آخرین اعزام ۸ مرداد است و حجاج چهارمحال و بختیاری از طریق فرودگاه اصفهان اعزام می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، یوسف آقابزرگی با اشاره به جزئیات حج تمتع سال ۹۸، اظهار کرد: حج تمتع سال جاری شامل ۳۸۵ زائر در قالب سه کاروان با همراهی ۱۲ نفر کادر اجرایی از ایستگاه پروازی اصفهان عازم سرزمین وحی می‌شوند.
مدیر حج و زیارت چهارمحال و بختیاریبا تأکید بر اینکه تاریخ‌های اعلامی احتمالی هستند، بیان کرد: احتمالاً اولین اعزام حجاج چهارمحال و بختیاری، ۲۸ تیرماه و آخرین اعزام ۸ مرداد باشد.
آقابزرگی با بیان اینکه مدت زمان اقامت حج تمتع از ۳۳ تا ۳۸ روز است، افزود: از سه کاروان اعزامی استان به حج تمتع دو کاروان ۱۳۵ نفر و یک کاروان ۱۱۵ نفر است و تعداد چهار نفر عوامل اجرایی هر کاروان‌ را همراهی می‌کند.
وی بیان کرد: از این سه کاروان اعزام حجاح به تمتع، دو کاروان مدینه اول و یک کاروان مدینه بعد است و زائران مقدمات سفر مانند ۱۰ جلسه آموزشی و واکسیناسیون را انجام داده‌اند.


منبع: فارس




نظرات کاربران