پنجره های سرداب حرم سامرا در استان مرکزی ساخته می شود پنجره های سرداب حرم سامرا در استان مرکزی ساخته می شود پنجره های سرداب حرم سامرا در استان مرکزی ساخته می شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پنجره های سرداب حرم سامرا در استان مرکزی ساخته می شود پنجره های سرداب حرم سامرا در استان مرکزی ساخته می شود پنجره های سرداب حرم سامرا در استان مرکزی ساخته می شود پنجره های سرداب حرم سامرا در استان مرکزی ساخته می شود پنجره های سرداب حرم سامرا در استان مرکزی ساخته می شود

پنجره های سرداب حرم سامرا در استان مرکزی ساخته می شود

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی گفت: ساخت پنجره های فولادی غیبت امام زمان(عج) در شهر سامرا به ستاد بازسازی عتبات عالیات این استان واگذار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، خلیل نجفی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی گفت: ارزش ریالی پنجره‌های فولادی سرداب غیبت امام زمان (عج) ۴۸ میلیارد ریال است که توسط هنرمندان استان مرکزی ساخته می‌شود.


وی ادامه داد: پنجره بخش برادران از سوی ستاد عتبات عالیات شهرستان زرندیه و بخش خواهران نیز توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان اراک ساخته می‌شود.


رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی بیان کرد: کارگاه‌های ساخت پنجره‌های فولادی سرداب غیبت امام زمان (عج) در اراک و زرندیه در حال تجهیز است و عملیات ساخت آن نیز به زودی آغاز و پیش بینی می‌شود حدود ۱۸ ماه به طول انجامد.


نجفی بیان کرد: مردم استان مرکزی در سه ماه نخست امسال بیش از پنج میلیارد ریال به صورت نقدی و غیر نقدی برای بازسازی عتبات عالیات کمک کردند.


وی افزود: تعهد ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی در سال جاری ۷۰ میلیارد ریال است که ساخت پنجره‌های فولادی سرداب غیبت امام زمان (عج) سامرا با ارزش حدود ۴۸ میلیارد ریال نیز جزو کمک‌های مردم استان در سال جاری است.


رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی گفت: ۳۲ میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی برای بازسازی عتبات عالیات توسط مردم این استان در سال گذشته جمع آوری شد که نیمی از این کمک‌ها غیر نقدی بوده که به صورت اهدای سنگ ساختمانی و دیگر کالاها از سوی مردم استان مرکزی صورت گرفته است.


نجفی اضافه کرد: علاوه بر کمک های نقدی و غیر نقدی، ۳۲۰ استادکار، سنگ کار، جوشکار، گچ کار و نیروی تاسیساتی امسال از این استان به عتبات عالیات اعزام شدند که به مدت یک ماه در عملیات توسعه حرمین شریفین فعالیت می کنند.


ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی از سال ۱۳۸۴، ۲ سال پس از فعالیت ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور، کار خود را آغاز کرد و تا کنون در بیش از ۲۰۰ طرح باسازی عتبات عالیات، مشارکت فعالانه داشته است.


منبع:ایرنا


| شناسه مطلب: 94138




سامرا امام زمان



مطالب مرتبط

نظرات کاربران