شخصّیت انسان، چه چیزی است؟ شخصّیت انسان، چه چیزی است؟ شخصّیت انسان، چه چیزی است؟ بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
شخصّیت انسان، چه چیزی است؟ شخصّیت انسان، چه چیزی است؟ شخصّیت انسان، چه چیزی است؟ شخصّیت انسان، چه چیزی است؟ شخصّیت انسان، چه چیزی است؟

شخصّیت انسان، چه چیزی است؟

خطیب بعثۀ رهبری در کربلا گفت: ویژگی هایی که در روح آدمی وحدت پیدا کرده و شکل گرفته و در رفتار فرد ظاهر می‌گردد ،شخصّیت است واین شخصّیت او را از دیگران جدا می‌کند و وسیله تشخیص او از دیگران می‌شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلی، حجت الاسلام والمسلمین مدرسی از سخنرانان بعثه مقام معظم رهبری در کربلا در سرداب علقمی حضرت اباالفضل العباس( ع) اظهار داشت: آنچه که در وجود انسان هست، در خواب و در پیری همراهش می‌باشد. و وقتی هم بمیرد، همراه خودش می‌برد. این شخصیت انسانی یا مثبت است یا منفی!


خطیب بعثه گفت: قرآن کریم دراین خصوص میفرماید: ای مردم ما شما را از نر و ماده‌ خلق نمودیم و شما را به صورت شعبه‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم، برای اینکه یکدیگر را بشناسید همانا گرامی‌ترین شما نزد خدا پرهیزکارترین شماست.


وی افزود: هم مرد وهم زن هر دو می‌توانند، به آن شخصیت والا و ارزش‌های  بلند دست پیدا کنند. این مایه همه ارزش‌ها است که هم مرد و هم زن، می‌توانند با تقوا باشند.


حجت‌الاسلام مدرسی گفت: از نظر اسلام، شخصیت انسانی در وجود زن و مرد، به لحاظ قوّه و فعل، یکسان می‌باشد به این معنی که همه، می‌توانند آن شخصیت والا و ارزش‌های متعالی را کسب بکنند.


 




نظرات کاربران