جزئیات و نحوه تحویل مدارک عتبات دانشگاهیان اعلام شد جزئیات و نحوه تحویل مدارک عتبات دانشگاهیان اعلام شد جزئیات و نحوه تحویل مدارک عتبات دانشگاهیان اعلام شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
جزئیات و نحوه تحویل مدارک عتبات دانشگاهیان اعلام شد جزئیات و نحوه تحویل مدارک عتبات دانشگاهیان اعلام شد جزئیات و نحوه تحویل مدارک عتبات دانشگاهیان اعلام شد جزئیات و نحوه تحویل مدارک عتبات دانشگاهیان اعلام شد جزئیات و نحوه تحویل مدارک عتبات دانشگاهیان اعلام شد

جزئیات و نحوه تحویل مدارک عتبات دانشگاهیان اعلام شد

ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان جزئیات زمان و مکان تحویل مدارک عتبات دانشگاهیان را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، زمان تحویل مدارک و واریز هزینه سفر در پروفایل زائرین از طریق سامانه عتبات دانشگاهیان، با ارسال پیامک به اطلاع زائرین اصلی و ذخیره خواهد رسید. زائرین دانشگاهی بعد از دریافت پیامک باید نسبت به تحویل مدارک به دفتر ستاد در استان تحصیل خود اقدام کنند.


بنابراین گزارش، تمامی زائران اصلی و ذخیره بعد از نهایی کردن ثبت نام، باید نسبت به تهیه گذرنامه اقدام کنند. پسران دانشجو که از معافیت تحصیلی استفاده می‌کنند نیز فرم مذکور را جهت اخذ مجوز خروج از کشور تکمیل و به مسئول عتبات استان خود تحویل نمایند.


گفتنی است، آخرین اطلاعیه‌ها در خصوص اعزام در پروفایل زائرین در سایت لبیک درج خواهد شد. بنابراین لازم است که زائرین ارتباط خود را با سامانه ثبت نام تا زمان اعزام حفظ نمایند.


پذیرفته شدگان در عتبات دانشگاهیان جهت طرح هر گونه سوال فقط باید با استان محل تحصیل خود تماس حاصل نمایند و شماره تماس و آدرس استان‌ها را نیز می‌توانند از اینجا دریافت کنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران