تاثیرمثبت اندیشی در قرآن تاثیرمثبت اندیشی در قرآن تاثیرمثبت اندیشی در قرآن بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تاثیرمثبت اندیشی در قرآن تاثیرمثبت اندیشی در قرآن تاثیرمثبت اندیشی در قرآن تاثیرمثبت اندیشی در قرآن تاثیرمثبت اندیشی در قرآن

تاثیرمثبت اندیشی در قرآن

حجت الاسلام مدرسی سخنران بعثه در کربلا گفت: قرآن کریم به مثبت اندیشی و حذف تفکرات منفی بعنوان یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در پاک سازی روح اشاره کرده است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین مدرسی یزدی که در جمع زائران حسینی در حرم مطهر سید الشهدا(ع) سخنرانی می کرد، افزود: در بیشتر آیات قرآن منفی نگری نوعی کفر و سستی ایمان تلقی شده و این افراد نمی توانند زیبایی های زندگی خود را ببیند و به دلیل خودخواهی دچار منفی بافی شده اند.


 


وی گفت: سعی کنید فضایل اخلاقی را درون خود پرورش دهید، مهربانی، محبت، شکرگزاری، ساده زیستی و درست زندگی کردن از عوامل مثبت اندیشی هستند.


 


سخنران بعثه مقام معظم رهبری در کربلا گفت: برای تبدیل کردن زندگی به ایده آل های خود باید نسبت به زندگی تفکراتی مثبت داشته باشید و از تفکرات منفی دوری کنید.


 


وی یادآور شد: اگر می خواهید در زندگی پیشرفت کنید باید افکار منفی را از ذهن خود کاملا پاک  و افکار مثبت را جایگزین آن کنید.




نظرات کاربران