یک هزار و ۶۱۰ نفر از خراسان شمالی عازم حج هستند یک هزار و ۶۱۰ نفر از خراسان شمالی عازم حج هستند یک هزار و ۶۱۰ نفر از خراسان شمالی عازم حج هستند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
یک هزار و ۶۱۰ نفر از خراسان شمالی عازم حج هستند یک هزار و ۶۱۰ نفر از خراسان شمالی عازم حج هستند یک هزار و ۶۱۰ نفر از خراسان شمالی عازم حج هستند یک هزار و ۶۱۰ نفر از خراسان شمالی عازم حج هستند یک هزار و ۶۱۰ نفر از خراسان شمالی عازم حج هستند

یک هزار و ۶۱۰ نفر از خراسان شمالی عازم حج هستند

مدیر حج و زیارت خراسان شمالی گفت: امسال زائران بیت الله الحرام در قالب ۱۱ کاروان از این استان برای انجام مناسک حج تمتع به سرزمین وحی اعزام می شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، محمدباقر قاصری مدیر حج و زیارت خراسان شمالی در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه نخستین کاروان ۲۳ تیر از مانه و سملقان اعزام خواهد شد، افزود: آخرین کاروان استان در ۱۳ مردادماه به حج تمتع اعزام می‌شود و زائران ۲۹ تا ۴۰ روز در سرزمین وحی حضور خواهند داشت.


وی گفت: امسال یک هزار و ۶۱۰ زائر که ۸۵۵ نفر آنان از بانوان هستند، در قالب یک کاروان از اهل سنت و ۱۰ کاروان از اهل تشیع به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.


مدیر حج و زیارت خراسان شمالی افزود: شهرستان بجنورد با پنج کاروان، بیشترین زائران استان را به خود اختصاص داده است.


قاصری با بیان اینکه میانگین سنی زائران استان ۵۸ سال است، گفت: هزینه سفر حج تمتع برای زائران استان ۲۲۰ میلیون ریال تا ۲۷۵ میلیون ریال متفاوت بوده است.


وی تاکید کرد: برنامه‌های آموزشی برای حضور زائران و به جای آوردن مناسک حج انجام شده و یا در حال انجام است و آموزش‌های لازم در این باره به زائران ارائه شده است.


سال گذشته یک هزار و ۵۴۰ نفر زائر خراسان شمالی به حج تمتع اعزم شدند.


| شناسه مطلب: 94179




حج 98 خراسان شمالی



نظرات کاربران