اتحاد ایران و عراق دشمنان را عصبانی کرده است اتحاد ایران و عراق دشمنان را عصبانی کرده است اتحاد ایران و عراق دشمنان را عصبانی کرده است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اتحاد ایران و عراق دشمنان را عصبانی کرده است اتحاد ایران و عراق دشمنان را عصبانی کرده است اتحاد ایران و عراق دشمنان را عصبانی کرده است اتحاد ایران و عراق دشمنان را عصبانی کرده است اتحاد ایران و عراق دشمنان را عصبانی کرده است

اتحاد ایران و عراق دشمنان را عصبانی کرده است

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق بر لزوم رعایت قوانین کشور عراق تاکید کرد و گفت: اتحاد ایران و عراق دشمنان را مایوس و عصبانی کرده است.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای، حجت‌الاسلام‌والمسلمین نجف نجفی روحانی در جلسه روحانیان و مداحان کاروان‌های اعزام به عتبات عالیات در شهر نجف اشرف گفت: باوجود تلاش دشمنان به خصوص آمریکا و منافقین و تکفیری ها برای ایجاد تنش در روابط ایران و عراق، اما خوشبختانه روزبه‌روز پیوند دو ملت محکم‌تر شده است و دشمنان را عصبانی و مایوس کرده است.


وی به نقش روحانیان و مداحان در کاروان‌ها اشاره کرد و خواستار حفظ وحدت بین ملت عراق و ایران شد و افزود: تقویت معنویت در میان زائران بسیار مهم است؛ از این‌رو در این سفر معنوی  تلاش کنیم زائر را یک‌قدم به خدا نزدیک‌ترکنیم.


مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق بر لزوم رعایت قوانین کشور عراق تاکید کرد و گفت: باید به مقررات حاکم در عراق احترام  بگذاریم و از زائران نیز بخواهیم که به موازین قانونی آن پایبند باشند.


وی در ادامه به بیان برخی احکام شرعی مبتلابه زائران پرداخت و به سؤالات روحانیان حاضر در جلسه پاسخ داد.


گفتنی است، در این جلسه آقای محسن نظافتی مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق نیز حضور داشت و در جریان پرسش‌های زائران قرار گرفت.


هم‌چنین در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین کاردان مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف برخی نکات اخلاقی و بایدونباید‌های سفر را بیان کرد.




نظرات کاربران