نمایشگاه «سوغات حجاج» در کرمانشاه برگزار می شود نمایشگاه «سوغات حجاج» در کرمانشاه برگزار می شود نمایشگاه «سوغات حجاج» در کرمانشاه برگزار می شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نمایشگاه «سوغات حجاج» در کرمانشاه برگزار می شود نمایشگاه «سوغات حجاج» در کرمانشاه برگزار می شود نمایشگاه «سوغات حجاج» در کرمانشاه برگزار می شود نمایشگاه «سوغات حجاج» در کرمانشاه برگزار می شود نمایشگاه «سوغات حجاج» در کرمانشاه برگزار می شود

نمایشگاه «سوغات حجاج» در کرمانشاه برگزار می شود

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: اولین نمایشگاه «سوغات حجاج» ویژه زائرین حج تمتع سال ۹۸ در کرمانشاه برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حامد دارابی از برگزاری  اولین نمایشگاه «سوغات حجاج» ویژه زائرین حج تمتع سال ۹۸ در کرمانشاه خبر داد و گفت: این نمایشگاه با پیشنهاد حج و زیارت و با همکاری سازمان صمت و شرکت بین المللی نمایشگاه های استان برگزار خواهد شد.
وی افزود: در راستای پیروی از مطالبات مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری سال «رونق ملی» و به منظور جلوگیری از خروج ارز از کشور و رونق تولیدات ملی، این نمایشگاه از ۱۰ تا ۱۳ تیرماه در سالن زاگرس نمایشگاههای بین المللی استان واقع در بوستان شاهد برگزار می شود.
مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه تصریح کرد: در این نمایشگاه سوغات ویژه حجاج نظیر پوشاک، پارچه و منسوجات، خشکبار و … با تخفیفات ویژه توسط تولیدکنندگان داخلی ارائه خواهد شد.
دارابی افزود: نمایشگاه ویژه هفته حج نیز همزمان با این رویداد و در همان مکان دایر خواهد بود.
وی اظهار امیدواری کرد؛ با برگزاری این نمایشگاه، حجاج کرمانشاه و استانهای همجوار نسبت به خرید سوغات مورد نیاز خود اقدام کرده و با کوله باری سبک در ایام حج فقط به انجام مناسک و معنویات حوزه حج بپردازند.
استان کرمانشاه در حج ۹۸ دارای هفت کاروان شامل سه کاروان اهل سنت و چهار کاروان اهل تشیع با حضور هزار زائر از روز ۳۰ تیرماه به حج مشرف خواهند شد.


| شناسه مطلب: 94205




کرمانشاه سوغات



نظرات کاربران