مستجاب شدن دعا در زیر قبه امام حسین (ع) مستجاب شدن دعا در زیر قبه امام حسین (ع) مستجاب شدن دعا در زیر قبه امام حسین (ع) بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مستجاب شدن دعا در زیر قبه امام حسین (ع) مستجاب شدن دعا در زیر قبه امام حسین (ع) مستجاب شدن دعا در زیر قبه امام حسین (ع) مستجاب شدن دعا در زیر قبه امام حسین (ع) مستجاب شدن دعا در زیر قبه امام حسین (ع)

مستجاب شدن دعا در زیر قبه امام حسین (ع)

حجت الاسلام والمسلمین مُدرسی گفت: دعا در جوار مرقد امام حسین (ع) از ارزش فراوانی برخوردار است و دعا تحت قبه ی امام حسین (ع) دعا به اجابت می رسد.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلی ، حجت الاسلام والمسلمین مدرسی یزدی که در جمع زائران حسینی در حرم مطهر سید الشهدا(ع) سخنرانی می کرد گفت: دعاکننده باید به خدا معرفت داشته باشد و از روی معرفت به خدا دعا کند. دعاکننده باید به استجابت دعا اطمینان داشته باشد.


خطیب بعثۀ رهبری در کربلاگفت: گاهی هر یک از ما انسان‌ها بارها و بارها، شکوه و شکایاتی از این قبیل که «چرا خداوند حاجتم را نمی‌دهد ومستجاب نمی شود؟


 ایشان دراین باره گفت:گاهی اوقات دعاهایمان زود مستجاب می شود  وبرخی دعا ها ودرخواست‌های ما نیازمند به زمان است ودیر مستجاب می شود وگاهی   این دعا ها مستجاب نمی شود که ممکن است قصور و کوتاهی ما آدمیان باعث ‌گردد تا نتوانیم از اجابت خداوند بهره‌مند شویم.وگاهی براساس مصلحت وحکمت خداوند است.


وی در ادامه تصریح کرد :شرایط زمانی استجابت دعا هم بسیار مهم است. در روایت داریم که اولا، حوائج خود را بعد از نماز های یومیه بخواهید یا هنگام نزول باران  و...دعا کنید.


قبه امام حسین (ع) از جمله اماکنی است که سفارشات فراوانی درباره آن شده است وشما زائرین اهلبیت(ع) که جوارش هستید راز و نیاز وکنیدو بیان حاجات خودتان رادر این محل نورانی بیان فرماید زیراکه دعایتان را بی پاسخ نمی گذارند.


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران