پرواز حج از فرودگاه همدان قطعی شد پرواز حج از فرودگاه همدان قطعی شد پرواز حج از فرودگاه همدان قطعی شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پرواز حج از فرودگاه همدان قطعی شد پرواز حج از فرودگاه همدان قطعی شد پرواز حج از فرودگاه همدان قطعی شد پرواز حج از فرودگاه همدان قطعی شد پرواز حج از فرودگاه همدان قطعی شد

پرواز حج از فرودگاه همدان قطعی شد

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و رایزنی با وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل هواپیمایی هما پروازهای حجاج همدان و کردستان از فرودگاه بین‌المللی همدان انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حج، امیر خجسته درباره پرواز زائران همدانی به سرزمین وحی گفت: پس از انتقال پروازهای حج امسال از همدان به فرودگاه امام خمینی (ره) دو نطق اساسی در صحن مجلس شورای اسلامی قرائت شد تا تصمیماتی در خصوص بازگشت این پروازها به فرودگاه همدان گرفته شود.


وی اظهار کرد: پس از هماهنگی با محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، مهران کفاش مدیرکل دفتر حقوقی وزارت راه و شهرسازی و کاپیتان تورج دهقانی زنگنه مدیرعامل هواپیمایی هما انجام پرواز حجاج از فرودگاه همدان قطعی شد.


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: فرودگاه همدان یک فرودگاه بین‌المللی است و تمام امکانات پرواز هواپیماهای پهن‌پیکر را دارد. این فرودگاه به‌تازگی مجهز شده و بلندترین برج مراقبت فرودگاه‌های کشور به ارتفاع ۵۲ متر در این فرودگاه بهره‌برداری شد.


منبع: ایرنا


| شناسه مطلب: 94238




حج 98 همدان



نظرات کاربران