همایش متمرکز زائران اعزامی به حج تمتع در نجف‌آباد برگزار شد همایش متمرکز زائران اعزامی به حج تمتع در نجف‌آباد برگزار شد همایش متمرکز زائران اعزامی به حج تمتع در نجف‌آباد برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
همایش متمرکز زائران اعزامی به حج تمتع در نجف‌آباد برگزار شد همایش متمرکز زائران اعزامی به حج تمتع در نجف‌آباد برگزار شد همایش متمرکز زائران اعزامی به حج تمتع در نجف‌آباد برگزار شد همایش متمرکز زائران اعزامی به حج تمتع در نجف‌آباد برگزار شد همایش متمرکز زائران اعزامی به حج تمتع در نجف‌آباد برگزار شد

همایش متمرکز زائران اعزامی به حج تمتع در نجف‌آباد برگزار شد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی گرجی در جمع زائران اعزامی به حج تمتع از شهرستان‌های نجف‌آباد و تیران و کرون گفت: سفر حج یک هدیه الهی است که باید قدردانی آن باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حج، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی گرجی در جمع زائران اعزامی به حج تمتع از شهرستان‌های نجف‌آباد و تیران و کرون گفت: سفر حج یک هدیه الهی است که باید قدردانی آن باشیم.
وی به تشریح اسرار معنوی و تربیتی سفر حج پرداخت و زائران را به رعایت تواضع ، شکستگی دل ، اخلاص و تعاون و خدمت به زوار و نظم و انضباط سفارش کرد.
مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان اصفهان، زائران را نمایندگان ملت بزرگ ایران دانست و از حاضران خواست در همه حال و در رفتار و گفتار خود ادب را رعایت کنند.
در پایان برنامه‌های همایش مسائل مبتلا به‌ویژه زائران زن  توسط خانم نیک‌نفس از معینه‌های حج  بیان شد.
گفتنی است، تعداد زائران نجف‌آباد و تیران بیش از 760 زائر است که در قالب 6 کاروان (2 کاروان مدینه‌بعد و 4 کاروان مدینه‌قبل) به این سفر نورانی و مقدس اعزام خواهند شد.
 


| شناسه مطلب: 94255




حج تمتع



مطالب مرتبط

نظرات کاربران