میزخدمت حجاج در فرودگاه راه‌اندازی می‌شود میزخدمت حجاج در فرودگاه راه‌اندازی می‌شود میزخدمت حجاج در فرودگاه راه‌اندازی می‌شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
میزخدمت حجاج در فرودگاه راه‌اندازی می‌شود میزخدمت حجاج در فرودگاه راه‌اندازی می‌شود میزخدمت حجاج در فرودگاه راه‌اندازی می‌شود میزخدمت حجاج در فرودگاه راه‌اندازی می‌شود میزخدمت حجاج در فرودگاه راه‌اندازی می‌شود

میزخدمت حجاج در فرودگاه راه‌اندازی می‌شود

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور گفت: امسال میز خدمت در فرودگاه‌ها تعیین‌شده و جانشین پلیس فرمانده هر استان موظف است از ابتدا برای پاسخگویی به زائران در فرودگاه حضورداشته باشد.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حج، سردار حسن مهری، رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور گفت: فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) پذیرای ۳۰ هزار زائر حج تمتع از استان‌های تهران، سمنان، البرز، قم، قزوین، مرکزی، گلستان، لرستان، همدان و کاشان است.
وی با بیان اینکه زائران خراسان رضوی و خراسان شمالی از فرودگاه مشهد اعزام می‌شوند، گفت: زائران چهارمحال بختیاری و اصفهان از فرودگاه اصفهان و زائران تبریز از آذربایجان شرقی؛ زوار کرمان از فرودگاه کرمان، زائران استان کهگیلویه و بویراحمد و فارس از فرودگاه شیراز اعزام می‌شوند.
سردار مهری اظهار داشت: بر همین اساس زائران استان گلستان از فرودگاه گرگان، زائران استان یزد از فرودگاه یزد، هرمزگان از فرودگاه بندرعباس، زائران کرمانشاه و ایلام از فرودگاه کرمانشاه راهی عربستان خواهند‌ شد.
رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور افزود: زائران مازندران از فرودگاه ساری، استان گیلان از فرودگاه رشت، استان آذربایجان غربی از فرودگاه ارومیه، استان خوزستان از فرودگاه اهواز، استان بوشهر از فرودگاه بوشهر و زائران خراسان جنوبی از فرودگاه بیرجند به حج تمتع امسال اعزام می‌شوند.
وی با بیان اینکه پلیس فرودگاه اقدامات خوبی همانند سال گذشته و در شأن زائران خواهد داد، گفت: امسال میز خدمت در فرودگاه‌ها تعیین‌شده و جانشین پلیس فرمانده هر استان موظف است از ابتدا برای پاسخگویی به زائران در فرودگاه حضورداشته باشد و مشکلاتی که زائران با آن مواجه می‌شوند را رفع کند.
وی به اقدامات دیگر پلیس فرودگاه اشاره کرد و گفت: برای ارائه خدمات بهتر به زائران و پیگیری مشکلات ۱۷ جلسه با سپاه حفاظت هوایی و ۳۴ جلسه با مدیران فرودگاه‌ها برگزارشده است.
 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران