برنامه روایتگری بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف برنامه روایتگری بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف برنامه روایتگری بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برنامه روایتگری بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف برنامه روایتگری بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف برنامه روایتگری بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف برنامه روایتگری بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف برنامه روایتگری بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف

برنامه روایتگری بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف

روایتگری «از کعبه تا کوثر» عنوان برنامه‌ای است که در آن قطعه‌هایی درخشان از زندگی نورانی امیرالمؤمنین (ع) به زائران معرفی می‌شود.

 


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حج، برنامه جذاب و پرمحتوای روایتگری « از کعبه تا کوثر» به همت بعثه مقام معظم رهبری  هر روز از ساعت 17:30 در مرقد اُثیب یمانی (صافی صفا) برگزار می‌شود.


بر اساس این گزارش، این برنامه با روایتگری حجت‌الاسلام فلاحیان از راویان بعثه مقام معظم رهبری اجرا می‌شود و در آن بخشی از فضیلت‌های امیرالمؤمنین (ع) از ولادت تا شهادت برای زائران ایرانی بیان می گردد.


این گزارش حاکی است، روایتگری حوادث مهم تاریخی آن دوران به‌صورت تصویری با استقبال خوب زائران بارگاه علوی روبه‌رو شده است.




نظرات کاربران