۲۳ کاروان زیارتی از فارس راهی سرزمین وحی می‌شود  ۲۳ کاروان زیارتی از فارس راهی سرزمین وحی می‌شود  ۲۳ کاروان زیارتی از فارس راهی سرزمین وحی می‌شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
 ۲۳ کاروان زیارتی از فارس راهی سرزمین وحی می‌شود  ۲۳ کاروان زیارتی از فارس راهی سرزمین وحی می‌شود  ۲۳ کاروان زیارتی از فارس راهی سرزمین وحی می‌شود  ۲۳ کاروان زیارتی از فارس راهی سرزمین وحی می‌شود  ۲۳ کاروان زیارتی از فارس راهی سرزمین وحی می‌شود

 ۲۳ کاروان زیارتی از فارس راهی سرزمین وحی می‌شود

مدیر حج و زیارت استان فارس اعلام کرد: در سال جاری ۲۳ کاروان در قالب ۳ هزار و ۳۱۵ نفر همراه با عوامل و روحانی کاروان از اول مردادماه تا ۶ مردادماه طی ۱۵ پرواز برای انجام مناسک حج تمتع راهی سرزمین وحی می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حج، علی‌رضا زینلی مدیر حج و زیارت استان فارس گفت: همه کاروان‌هایی که از فارس به مکه اعزام می‌شوند مدینه‌بعد هستند؛ یعنی ابتدا به زیارت مکه منوره نائل می‌شود و برگشتشان از فرودگاه مدینه به سمت شیراز است.


وی بابیان اینکه یک کاروان از استان یزد و یک کاروان از استان کهگیلویه و بویراحمد میهمان استان فارس هستند، گفت: مدت اقامت در مدینه چهار تا پنج روز خواهد بود و زمان بازگشت نیز سوم تا هفتم شهریورماه به مقصد فرودگاه شهید دستغیب شیراز است.


مدیر حج و زیارت فارس تعداد مشتاقان زیارت‌خانه‌خدا از شیراز را ۱۷۰۰ تن برشمرد و خاطرنشان کرد: تعداد سهمیه فارس برای حج در مقایسه با سال گذشته تغییری نکرده است.


مسئول منطقه ۲ مدینه منوره با اشاره به برگزاری همایش آموزش مشتاقان زیارت‌خانه‌خدا در ورزشگاه شهید آیت‌الله دستغیب که در اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار شد، افزود: شرکت‌کنندگان این همایش با اعمال زیارت‌ خانه‌خدا آشنا شده‌اند و آموزش‌های مناسب را فراگرفته‌اند؛ افزون بر این کاروان‌هایی که مشتاقان زیارت را به خانه خدا اعزام می‌کنند نیز ۱۲ جلسه آموزشی برای آنان در نظر گرفته‌اند.


زینلی تأکید کرد: ضروری است مشتاقان زیارت‌خانه خدا اهمیتی ویژه به کلاس‌های آموزشی مناسک حج دهند تا حجی توأم با امنیت و آرامش و عزت داشته باشند.


امسال ۸۶ هزار و ۵۰۰ نفر در قالب ۵۷۳ کاروان از سراسر کشور به حج مشرف می‌شوند.


| شناسه مطلب: 94326




شیراز حج98



نظرات کاربران