همه حجاج با هما جابجا می‌شوند همه حجاج با هما جابجا می‌شوند همه حجاج با هما جابجا می‌شوند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
همه حجاج با هما جابجا می‌شوند همه حجاج با هما جابجا می‌شوند همه حجاج با هما جابجا می‌شوند همه حجاج با هما جابجا می‌شوند همه حجاج با هما جابجا می‌شوند

همه حجاج با هما جابجا می‌شوند

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از آغاز پروازهای حج ظرف دو روز آینده و انتقال تمام حجاج با ناوگان هواپیمایی هما خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، تورج دهقانی زنگنه مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، گفت: امسال «هما» عملیات انتقال تمامی حجاج را به تنهایی انجام می‌دهد و پروازها از دو روز آینده آغاز خواهد شد.


وی افزود: علی‌رغم آنکه آمریکا پس از خروج یکجانبه خود از برجام، مانع همکاری هما با شرکای تجاری خود در بسیاری از کشورها شد، اما هما همچنان به خدمات‌ خود ادامه می دهد.


مدیرعامل هما یادآور شد: سالانه ۳۰ میلیون مسافر در صنعت هوانوردی ایران جابجا شده و ۳۰۰ فروند هواپیما در این صنعت فعال است. همچنین هما صدها کارشناس در این حوزه تربیت کرده و چِک هواپیماها که در گذشته توسط متخصصان خارجی انجام می‌شد، در حال حاضر به تنهایی توسط متخصصان داخلی انجام می‌شود.


وی ادامه داد: دشمنان ما تصور می‌کردند که با تحریم صنعت هوانوردی، می‌توانند ما را از این تکنولوژی بی‌بهره کنند درحالی‌که متخصصان هوانوردی، نقشه دشمنان را نقش بر آب کردند.


دهقانی زنگنه که صبح امروز در مراسم «گرامیداشت سی و یکمین سالگرد مسافران پرواز ۶۵۵ بندرعباس- دبی که در ۱۲ تیر ۶۷ با پرتاب موشک از ناو وینسنس آمریکایی به شهادت رسیدند»، سخن میگفت با اشاره به شهادت ۲۹۰ مسافر بی‌گناه اظهار داشت: خدمه ناو وینسنس نه تنها بر اثر این اقدام آمریکایی‌ها محکوم نشدند، بلکه فرمانده این ناو ارتقا درجه گرفت.


به گزارش خبرنگار مهر، به دستور وزیر راه و شهرسازی، از امروز فرودگاه بندرعباس به نام «فرودگاه شهدای پرواز ۶۵۵» تغییر نام یافت.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران