پروازهای حجاج ۱۷ تیر از ترمینال سلام آغاز شود پروازهای حجاج ۱۷ تیر از ترمینال سلام آغاز شود پروازهای حجاج ۱۷ تیر از ترمینال سلام آغاز شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پروازهای حجاج ۱۷ تیر از ترمینال سلام آغاز شود پروازهای حجاج ۱۷ تیر از ترمینال سلام آغاز شود پروازهای حجاج ۱۷ تیر از ترمینال سلام آغاز شود پروازهای حجاج ۱۷ تیر از ترمینال سلام آغاز شود پروازهای حجاج ۱۷ تیر از ترمینال سلام آغاز شود

پروازهای حجاج ۱۷ تیر از ترمینال سلام آغاز شود

سرپرست معاونت بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از آغاز پروازهای حج از هفدهم تیر از ترمینال سلام فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: زائران به اطلاعیه های سازمان حج و زیارت در خصوص دارو و کالاهای ممنوعه برای سفر به عربستان توجه کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج از پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، حسن خوشخو روز سه شنبه گفت: برنامه ریزی جامع و دقیقی با همکاری شهر فرودگاهی، سازمان حج و زیارت و هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری هرچه بهتر عملیات پروازهای حج صورت گرفته hsj و امیدواریم امسال بتوانیم خدمات شایسته ای را به زائران خانه خدا ارائه کنیم.


خوشخو ادامه داد: پس از هماهنگی‌های لازم با یگان حفاظت هواپیمایی سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و پلیس گذرنامه مقرر شد پروازهای حج از ترمینال سلام انجام شود، از همین رو برپایی برنامه‌های فرهنگی شامل جلسات روایتگری، ایستگاه مطالعه و نمایش محتوای چند رسانه‌ای و همچنین پذیرایی از جمله تسهیلاتی است که برای زائران در این ترمینال در نظر گرفته شده است.


سرپرست معاونت بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: دریافت بار همراه زائران و صدور کارت پرواز برای آنها نیز با هماهنگی سازمان حج و زیارت و هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام خواهد شد و اطلاع رسانی‌ لازم در این خصوص در روزهای آتی به زائران صورت خواهد گرفت.


خوشخو از زائران خواست به منظور تسریع در عملیات پذیرش و انجام به موقع پروازها به اطلاعیه‌های سازمان حج و زیارت در خصوص دارو و کالاهای ممنوعه برای سفر به عربستان توجه کنند و این موارد را همراه نداشته باشند.


نخستین پرواز حج 98 از مبدا ترمینال سلام فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) هفدهم تیر انجام خواهد شد.


عملیات رفت حجاج امسال به مدت 33 روز انجام می‌شود. بیشترین پروازها از فرودگاه امام و با انتقال30 هزار زائر انجام می‌شود و کمترین زائران از استان گیلان خواهند بود.


امسال 86هزار و 500 مهمان حرم الهی با هواپیماهای ملکی ایران ایر به سرزمین حج منتقل می‌شوند.




نظرات کاربران