اصلاح امت و انتقال پیام نهضت از اهداف اصلی قیام سیدالشهدا بود اصلاح امت و انتقال پیام نهضت از اهداف اصلی قیام سیدالشهدا بود اصلاح امت و انتقال پیام نهضت از اهداف اصلی قیام سیدالشهدا بود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اصلاح امت و انتقال پیام نهضت از اهداف اصلی قیام سیدالشهدا بود اصلاح امت و انتقال پیام نهضت از اهداف اصلی قیام سیدالشهدا بود اصلاح امت و انتقال پیام نهضت از اهداف اصلی قیام سیدالشهدا بود اصلاح امت و انتقال پیام نهضت از اهداف اصلی قیام سیدالشهدا بود اصلاح امت و انتقال پیام نهضت از اهداف اصلی قیام سیدالشهدا بود

اصلاح امت و انتقال پیام نهضت از اهداف اصلی قیام سیدالشهدا بود

سخنران بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف، اصلاح امت و انتقال پیام نهضت را از اهداف اصلی قیام سیدالشهدا برشمرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حج، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضایی در جمع زائران ایرانی حاضر در حرم مطهر حضرت علی علیه‌السلام گفت: نهضت حسینی دو بخش اساسی دارد، بخش اول در قالب شهادت و بخش دوم در قالب اسارت است، اگر این اصلاحیه به امت نمی‌رسید، نهضت امام حسین (ع) کام نمی‌شد و هیچ تحولی رقم نمی‌خورد.


وی بابیان اینکه اگر بخش اول نهضت امام حسین (ع) نبود از اسلام خبری نبود و اگر بخش دوم نبود از نهضت خبری نبود، افزود: اگر بخش دوم نبود نهضت حسینی با سه خطر انکار، تحریف و توجیه روبرو می‌شد.


سخنران بعثه مقام معظم رهبری تصریح کرد: رهبری نهضت در هر دو بخش با امام معصوم است. در بخش اول رهبری نهضت با سیدالشهدا (ع) و در بخش دوم رهبری با سیدالساجدین (ع) است و دقیقاً‌ در هر دو بخش پیام‌ها و موضع‌گیری یکسان است.


مرثیه‌سرایی و سینه‌زنی با صدای اکبر ریاحی مداح از مداحان اهل‌بیت در مدح امام حسن مجتبی (ع) پایان‌بخش این مراسم معنوی بود.


 


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران