آغاز فروش ارز به زائران حج تمتع در شعب بانک ملی ایران آغاز فروش ارز به زائران حج تمتع در شعب بانک ملی ایران آغاز فروش ارز به زائران حج تمتع در شعب بانک ملی ایران بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آغاز فروش ارز به زائران حج تمتع در شعب بانک ملی ایران آغاز فروش ارز به زائران حج تمتع در شعب بانک ملی ایران آغاز فروش ارز به زائران حج تمتع در شعب بانک ملی ایران آغاز فروش ارز به زائران حج تمتع در شعب بانک ملی ایران آغاز فروش ارز به زائران حج تمتع در شعب بانک ملی ایران

آغاز فروش ارز به زائران حج تمتع در شعب بانک ملی ایران

 پرداخت ارز به زائران حج تمتع در تمامی شعب ارزی بانک ملی ایران و حداکثر برای هر زائر 200 دلار آمریکا انجام می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، روابط عمومی بانک ملی ایران اعلام کرد، پرداخت ارز به زائران حج تمتع در تمامی شعب ارزی بانک ملی ایران و حداکثر برای هر زائر 200 دلار آمریکا انجام می شود.



دریافت ارز زائران تنها پس از ارائه کارت ملی و احراز هویت امکان پذیر است.



در صورتی که مدیر کاروان از سوی سازمان حج و زیارت کتبا به عنوان نماینده زائران به بانک معرفی شده باشد، پرداخت ارز زائران کاروان مربوطه به وی و به شرط ارائه فرم ها و اسناد تکمیل شده نیز امکان پذیر است.



زائران حج تمتع می توانند از امروز چهارشنبه 12 تیرماه برای دریافت ارز به شعب ارزی بانک ملی ایران مراجعه کنند. فروش ارز به زائران حج تمتع سال جاری صرفا به بانک ملی ایران محول شده است.


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران