کاروان‌های «زیر سایه خورشید» به پابوس حضرت رضا(ع) مشرف شدند

اعضای کاروان جشنواره بین‌المللی زیر سایه خورشید در آستانه دهه پرخیر و برکت کرامت به محضر حضرت رضا(ع) مشرف شدند و اذن اعزام گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، اعضای کاروان جشنواره بین‌المللی زیر سایه خورشید در آستانه دهه پرخیر و برکت کرامت به محضر حضرت رضا(ع) مشرف شدند و اذن اعزام گرفتند.


 


اعضای کاروان زیرسایه خورشید با حضور در ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد از ذکر توسل توسط حسین ذوقیان و محمد گلابگیر بهره‌مند شدند و برای گرفتن اذن اعزام از ولی‌ نعمت خویش امام علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) دسته‌جمعی کنار پنجره فولاد مسجد حضور یافتند.



میلاد شعیبی دبیر دوازدهمین دوره جشنواره مردمی و بین‌المللی زیر سایه خورشید در حاشیه این برنامه گفت: برای دومین سال است که یک روز مانده به آغاز دهه کرامت اعضای کاروان‌های زیر سایه خورشید اعم از مبلغان، مداحان، خادمان و مسئولان کاروان‌ها در محضر حضرت رضا(ع) جمع می‌شوند و با ذکر توسل از حضرت اذن می‌گیرند که با عنایت و نگاه حضرت بتوانند سفیران خوبی برای آستان مقدس علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) باشند.



وی با اشاره به اعزام 76 کاروان در دهه کرامت امسال، خاطرنشان کرد: این کاروان‌ها در 2 هزار نقطه جغرافیایی جهان حضور پیدا می‌کنند که شامل 31 استان کشورمان و هفت کشور آذربایجان، عراق، ترکیه، افغانستان، هندوستان، ترکمنستان و گرجستان می‌شود.



دبیر دوازدهمین دوره جشنواره مردمی و بین‌المللی زیر سایه خورشید ادامه داد: از اول دهه کرامت در تاریخ‌ های مختلف اعزام‌های داخلی و خارجی صورت می‌گیرد.



شعیبی تصریح کرد: هر ساله 23 عنوان برنامه در مناطق مختلف برگزار می شود، ولی در بعضی شهرها و استان‌ها با توجه به ابداعات تشکل‌های مردمی به 50 عنوان برنامه نیز افزایش پیدا می‌کند که سال گذشته ما توفیق داشتیم در دهه کرامت بیش از 11 هزار عملیات فرهنگی را رقم بزنیم.



وی در پایان یادآور شد: این جشنواره مردمی و بین‌المللی توسط موسسه جوانان آستان قدس رضوی برنامه‌ریزی شده است ولی اجرای آن را تشکل‌های مردمی شبکه جوانان رضوی بر عهده دارد.




نظرات کاربران