«دهه کرامت» همراه با ویژه برنامه‌های شبکه قرآن و معارف سیما «دهه کرامت» همراه با ویژه برنامه‌های شبکه قرآن و معارف سیما «دهه کرامت» همراه با ویژه برنامه‌های شبکه قرآن و معارف سیما بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
«دهه کرامت» همراه با ویژه برنامه‌های شبکه قرآن و معارف سیما «دهه کرامت» همراه با ویژه برنامه‌های شبکه قرآن و معارف سیما «دهه کرامت» همراه با ویژه برنامه‌های شبکه قرآن و معارف سیما «دهه کرامت» همراه با ویژه برنامه‌های شبکه قرآن و معارف سیما «دهه کرامت» همراه با ویژه برنامه‌های شبکه قرآن و معارف سیما

«دهه کرامت» همراه با ویژه برنامه‌های شبکه قرآن و معارف سیما

همزمان با فرارسیدن دهه کرامت، ویژه برنامه های شبکه قرآن و معارف سیما در این ایام اعلام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، همزمان با ایام ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) و همچنین بزرگداشت حضرت احمد بن موسی الکاظم (ع)، شبکه قرآن و معارف سیما در دهه کرامت با تهیه و تولید ویژه برنامه‌هایی مهمان نگاه‌های گرم مخاطبان تلویزیون خواهد بود.


«نگاه خورشید» عنوان ویژه برنامه این شبکه در طول ایام دهه کرامت است که همه روزه در ساعت  ۱۹ به صورت زنده با حضور کارشناسان مطرح معارفی به روی آنتن می‌رود. این برنامه در چهار شب اول دهه کرامت از حرم مطهر حضرت معصومه (س) و در هفت شب بعدی از حرم مطهر رضوی تقدیم بینندگان می‌شود.


مراسم‌ها و جشن‌های آستان قدس رضوی در دهه کرامت با عنوان «حریم امن» همه روزه از ساعت ۱۶ و با اجرای میثم آقابیگی در شبکه قرآن و معارف سیما پوشش داده می‌شود.


«تمنا» عنوان جنگ مفرح دینی است که پنجشنبه‌ها از ساعت ۱۸ با اجرای مهدی آقابیگی با موضوعات قرآن و مهدویت از اماکن مذهبی کشور به روی آنتن می‌رود. همچنین این برنامه در روزهای جمعه با عنوان «در انتظار باران» پخش می‌شود.


ویژه برنامه کودکان تحت عنوان «نوگلان قرآنی» از دیگر تدارکات این شبکه در دهه کرامت است که روزهای زوج در ساعت ۱۷:۱۵ با اجرای مهدی اکبری و نیکدخت شکیبایی با بخش‌های عروسک‌گردانی، انیمیشن‌های معارفی، تلاوت قرآن کودکان و ... به روی آنتن می‌رود.


«حاضر غایب از نظر» عنوان ویژه برنامه مهدوی شبکه قرآن و معارف سیما است که اولین جمعه دهه کرامت را از ساعت ۱۰:۳۰ با حضور حجت‌الاسلام حسینی قمی به موضوع ولایت محوری حضرت معصومه (س) و در دومین جمعه این ایام با حضور حجت‌الاسلام باقرزاده و اجرای حسین حیدری به موضوع عفاف و حجاب خواهد پرداخت.


معرفی نخبگان قرآنی در برنامه جدید «ستاره‌ها» از دیگر تدارکات این شبکه در دهه کرامت است که روزهای پنجشنبه و جمعه در ساعت ۱۷:۱۵ به روی آنتن می‌رود.


سخنرانی‌های وعاظ مطرح کشور از جمله حجج اسلام فرحزاد، رفیعی، نظری منفرد، راشد یزدی، حسینی قمی و ... ویژه این ایام همه روزه در ساعت ۱۴:۳۰ و مستندهای مرتبط با دهه کرامت هر روز در ساعت ۱۴ تقدیم علاقه‌مندان به این برنامه‌ها می‌شود.


مستند «دلدادگی» با محوریت معرفی شهرهای مذهبی و مقدس کشور در شب و روز ولادت‌های حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) و همچنین پخش زنده دعاهای کمیل و ندبه از حرم مطهر حضرت معصومه (س) از برنامه‌هایی است که در کنداکتور پخش از این شبکه قرار گرفته است.


همچنین به مناسبت ولادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، سریال «ولایت عشق» با کارگردانی مهدی فخیم‌زاده هرشب ساعت ۲۳ به روی آنتن می‌رود.


| شناسه مطلب: 94393




دهه کرامت امام رضا



نظرات کاربران