جزئیات اعزام حجاج استان بوشهر اعلام شد  جزئیات اعزام حجاج استان بوشهر اعلام شد  جزئیات اعزام حجاج استان بوشهر اعلام شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
 جزئیات اعزام حجاج استان بوشهر اعلام شد  جزئیات اعزام حجاج استان بوشهر اعلام شد  جزئیات اعزام حجاج استان بوشهر اعلام شد  جزئیات اعزام حجاج استان بوشهر اعلام شد  جزئیات اعزام حجاج استان بوشهر اعلام شد

 جزئیات اعزام حجاج استان بوشهر اعلام شد

مدیر حج و زیارت استان بوشهر با اشاره به برنامه‌های اعزام حجاج این استان گفت: امسال ۸۱۹ زائر از طریق چهار پرواز در روز ۳۱ تیرماه از بوشهر به سفر معنوی حج اعزام می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، عبدالرسول رنجبر در نشست با استاندار بوشهر گفت: دست‌اندرکاران حج و زیارت استان برای اعزام زائران از همه توان و ظرفیت موجود استفاده کرده‌اند و امیدوارم بتوانیم در انجام وظایف محوله به نتیجه مورد نظر برسیم.


وی افزود: امسال ۸۱۹ زائر از طریق ۴ پرواز در روز ۳۱ تیرماه از استان بوشهر به سفر معنوی حج اعزام می‌شوند


مدیر حج و زیارت استان بوشهر بیان کرد: ۴۴۹ نفر از آقایان و ۳۷۰ نفر نیز از بانوان استان بوشهر به سفر معنوی حج اعزام می‌شوند و یک کاروان نیز شامل ۸۸ نفر از اهل سنت استان هرمزگان از طریق استان بوشهر اعزام خواهد شد.


وی با بیان اینکه یکم شهریور ماه امسال نیز تاریخ برگشت حجاج استان بوشهر از سفر معنوی حج است، یادآور شد:  امسال یک هتل با کیفیت و مطلوب با ظرفیت هزار و ۵۰۰ نفر در شهر مکه در اختیار زائران این استان است که ۱۱ نفر از پرسنل استان بوشهر برای خدمتگزاری به حجاج در این هتل به مکه اعزام می‌شوند.


رنجبر تصریح کرد: در حال حاضر ۲۳ دفتر زیارتی در استان بوشهر در ۹ شهرستان فعال هستند و تنها شهرستانی که دفتر زیارتی ندارد شهرستان جم است.


وی در ارتباط با هزینه‌های حجاج نیز گفت: کمترین هزینه برای حجاج استان بوشهر ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و بیشترین هزینه نیز ۲۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است و این در حالی است که در سطح کشور کمترین هزینه ۲۱ میلیون تومان و بیشترین هزینه نیز ۲۸ میلیون تومان است.


| شناسه مطلب: 94405




حج98 بوشهر



نظرات کاربران