«تندرستی و امنیت» از بهترین‌ نعمت‌های الهی است «تندرستی و امنیت» از بهترین‌ نعمت‌های الهی است «تندرستی و امنیت» از بهترین‌ نعمت‌های الهی است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
«تندرستی و امنیت» از بهترین‌ نعمت‌های الهی است «تندرستی و امنیت» از بهترین‌ نعمت‌های الهی است «تندرستی و امنیت» از بهترین‌ نعمت‌های الهی است «تندرستی و امنیت» از بهترین‌ نعمت‌های الهی است «تندرستی و امنیت» از بهترین‌ نعمت‌های الهی است

«تندرستی و امنیت» از بهترین‌ نعمت‌های الهی است

سخنران بعثه مقام معظم رهبری در جمع زائران ایرانی نعمت «تندرستی و امنیت» را از نعمت‌های بسیار مهم الهی برشمرد و خواستار بهره‌گیری درست از این دو نعمت شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین مدرسی یزدی که در جمع زائران حسینی در حرم مطهر سید الشهدا(ع) سخنرانی می‌کرد،گفت: بسیاری از نعمت های الهی که در اختیار داریم از وجود این نعمت‌ها غافل هستیم و قدر و منزلت آن را نمی شناسیم و سپاس گزار آن نیستیم، یکی از این نعمتها « تندرستی و امنیت»است.


وی گفت:خداوند متعال به انسان ِتفضُل و عنایت دارد و به ما نعمت های فراوانی را هدیه کرده است که بعضی از آنها به چشم می آید و بعضی ها به چشم نمی آید، بعضی از نعمت ها بزرگ و بعضی ازآن ها به ظاهر کوچک اند از بعضی نعمت ها اطلاع داریم واز بعضی نعمتها  بی‌خبریم، بعضی از نعمتها برای همه انسان‌ها است و بعضی از آنها مختص مسلمانان و شیعه هستند  که حتی خود خداوند می فرماید: اگر بخواهید نعمت هایم را بشمارید هرگز قابل شمارش نیست.


سخنران بعثه مقام معظم رهبری گفت: از بین این همه مخلوقات دو نعمت ناشناخته و مجهول در نزد انسانها است که از آن غافل است؛ از جمله  این نعمت‌ه اکه در اختیار ماست «تندرستی و امنیت »است که ارتباط تنگاتنگی با آسایش و آرامش یعنی همان مفهوم سعادت و خوشبختی دارد.


وی تصریح کرد: انسان زمانی ارزش چیزی را می شناسد و می داند که آن را از دست بدهد. زمانی که این نعمت ها از دست برود، تازه متوجه می شویم که چه نعمت های بزرگ و گران بهائی را در اختیار داشتیم. ما می توانیم با درک درست از نعمت های الهی به‌ویژه این دو نعمت آسایش و آرامش، شکرگزار زبانی و عملی باشیم و به درستی از آنها برای خدایی شدن بهره گیریم.


بخشی از سخنان حجت الاسلام مدرسی یزدی


 





نظرات کاربران