نرم‌افزار جامع عتبات برای رفع نیازهای زائران 

معاون ارتباطات آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) گفت: عتبه‌ها دارای نرم‌افزارهای جداگانه هستند اما باید نیازهای مخاطبان و زائران را شناسایی کرده و یک نرم افزار جامعی را طراحی کنیم که نرم‌افزار جامع اعتاب باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سلامی در سیزدهمین نشست کمیته نمایندگان آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه ایران اسلامی که در سالن جلسات ساختمان کریمه آستان بانوی کرامت برگزار شد، با تاکید بر لزوم مقابله با آسیب‌های اجتماعی با محوریت آسیب‌شناسی محیط پیرامون حرم‌های مطهر طی سخنانی اظهار کرد: طرح ساماندهی آسیب‌های حرم بسیار مهم است چراکه ما باید کاری کنیم که اطراف حرم مطهر یک فضای دینی و مذهبی حاکم باشد.


وی افزود: نباید منکرات در اطراف حرم وجود داشته باشد اما با این وجود برخی از فروشگاه‌های اطراف حرم برخی ناهنجاری‌ها را ترویج می‌دهند.


سلامی خواستار تدوین نرم‌افزار جامع و مشترک آستان‌های مقدس شد و اظهار کرد: عتبه‌ها دارای نرم‌افزارهای جداگانه هستند اما باید نیازهای مخاطبان و زائران را شناسایی کرده و یک نرم افزار جامعی را طراحی کنیم که نرم‌افزار جامع اعتاب باشد.


وی تصریح کرد: زائران می توانند با فعالیت ها و اقدامات عتبه ها آشنا شده و بر اساس این نرم افزار به زائران خدماتی ارائه شود.


معاون ارتباطات آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) ادامه داد: نصب این نرم‌افزار می‌تواند خدماتی برای زائران داشته باشد و بر این اساس زائران به نصب این نرم افزار تشویق می شوند.


وی در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: بر اساس این نرم افزار می توان معرفت افزایی را گسترش داد تا مخاطبان نیز از فضای معنوی آن بهره مند شوند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران