دیدار نماینده بعثه رهبری در عراق با آیت الله حائری در نجف اشرف

حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی مسئول دفتر نمایندگی بعثه رهبری در عراق با آیت الله حائری در نجف اشرف دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، حجت الاسلام والمسلمین نجف نجفی‌روحانی مسئول دفتر نمایندگی بعثه رهبری در عراق با آیت الله علی اکبر حائری از علمای حوزه علمیه نجف اشرف دیدار و گفتگو کرد.


در این دیدار که حجت الاسلام والمسلمین حسین کاردان مسئول دفتر نمایندگی بعثه در نجف نیز حضور داشت، حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی از برنامه های فرهنگی زائرین ایرانی گزارشی ارائه کرد و گفت: هر کجا عالمان دین حضور داشته اند عزت و استقلال و معنویت هم بوده است و دشمنان دین نتوانسته اند در صف مسلمانان نفوذ کنند.


آیت الله علی اکبر حائری نیز دراین دیدار اهمیت اتحاد و انسجام‌ میان امت مسلمان را یادآور شد و گفت: در این شرایط حساس همه باید هماهنگ‌ و.با نظارت مرجعیت دینی برای دفاع از دین خدا و جلو‌گیری از انحرافات تلاش کنیم.


در پایان این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین کاردان مسئول دفتر نمایندگی بعثه در نجف اشرف نیز با اشاره به ایفای نقش برخی از علمای گذشته گفت: در هر کاری که علما وارد شده اند پیروزی و نصرت الهی را شاهد بوده ایم و با عنایت امام زمان (عج) دشمنان دین‌ شکست خورده اند.


| شناسه مطلب: 94428




حائری نجفی روحانی



نظرات کاربران