رئیس جامعه المصطفی با حجت‌الاسلام نجفی روحانی دیدار کرد رئیس جامعه المصطفی با حجت‌الاسلام نجفی روحانی دیدار کرد رئیس جامعه المصطفی با حجت‌الاسلام نجفی روحانی دیدار کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
رئیس جامعه المصطفی با حجت‌الاسلام نجفی روحانی دیدار کرد رئیس جامعه المصطفی با حجت‌الاسلام نجفی روحانی دیدار کرد رئیس جامعه المصطفی با حجت‌الاسلام نجفی روحانی دیدار کرد رئیس جامعه المصطفی با حجت‌الاسلام نجفی روحانی دیدار کرد رئیس جامعه المصطفی با حجت‌الاسلام نجفی روحانی دیدار کرد

رئیس جامعه المصطفی با حجت‌الاسلام نجفی روحانی دیدار کرد

رئیس جامعه المصطفی العالمیه با حضور در محل دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق با حجت‌الاسلام‌والمسلمین نجف نجفی روحانی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع‌رسانی حج از کربلای معلا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی عباسی رئیس جامعه المصطفی العالمیه با حضور در محل دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق با حجت‌الاسلام‌والمسلمین نجف نجفی روحانی دیدار و گفتگو کرد.
مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق در این دیدار گزارشی از فعالیت‌های بعثه ارائه کرد و آمادگی بعثه مقام معظم رهبری را برای همکاری با این نهاد انقلابی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد.
وی ضمن تجلیل از برنامه‌ها و فعالیت‌های جامعه المصطفی العالمیه در عراق، بر همدلی همه نهادها فرهنگی وابسته به جمهوری اسلامی ایران فعال در کشور عراق تأکید کرد.
حجت‌الاسلام عباسی نیز در این دیدار جامعه المصطفی (ص) را یکی از حسنات بزرگ انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: هدف از تأسیس این مجموعه نشر علوم و معارف اهل‌بیت (ع) در سراسر دنیا است.




نظرات کاربران