آیت الله صفایی بوشهری: سفرحج انسان در تراز بندگی خدا را می‌سازد آیت الله صفایی بوشهری: سفرحج انسان در تراز بندگی خدا را می‌سازد آیت الله صفایی بوشهری: سفرحج انسان در تراز بندگی خدا را می‌سازد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آیت الله صفایی بوشهری: سفرحج انسان در تراز بندگی خدا را می‌سازد آیت الله صفایی بوشهری: سفرحج انسان در تراز بندگی خدا را می‌سازد آیت الله صفایی بوشهری: سفرحج انسان در تراز بندگی خدا را می‌سازد آیت الله صفایی بوشهری: سفرحج انسان در تراز بندگی خدا را می‌سازد آیت الله صفایی بوشهری: سفرحج انسان در تراز بندگی خدا را می‌سازد

آیت الله صفایی بوشهری: سفرحج انسان در تراز بندگی خدا را می‌سازد

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه سفرحج انسان در تراز بندگی خدا را می سازد، گفت: انسانی که از سفر حج برمی‌گردد باید محور اخلاق، ایمان و تقوا برای خانواده و جامعه باید باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در نشست با کارگزاران حج سال ۹۸ گفت: انسان وقتی لباس حج بر تن می کند خود را از تمامی مسائل دنیوی و مادی دور می سازد و به خدا نزدیکتر می شود.


وی افزود: حجاج پس از برگشت از سفر حج با تغییرات بسیار زیادی در خود روبه‌رو می شوند و دیگر آن انسان سابق نیستند به گونه ای که حج انسان در تراز بندگی خدا را می سازد. انسانی که از سفر حج برمی‌گردد باید محور اخلاق، ایمان و تقوا برای خانواده و جامعه باشد.


 


امام جمعه بوشهر با بیان اینکه یکی از مهمترین مسائل در سفر حج رعایت نظم در برگزاری مراسمات است، تصریح کرد: حجاج مراسمات مربوطه را با نظم خاصی برگزار کنند تا از هرگونه حوادث احتمالی جلوگیری شود.


 


وی با تاکید بر اینکه خدمه و مدیران کاروان ها باید با حجاج رفتار مناسبی داشته باشند بیان کرد:  با توجه به اینکه سفر حج  عبادتی است که از وطن هجرت کرده و مقصد آن خانه خدا است لحظه لحظه آن دارای ارزش است و ارزش کار شما خدمتگزاران  و کارگزاران حج بسیار بالا خواهد بود؛ زیرا شما به حجاج خانه خدا خدمت می‌کنیم.


 


نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اظهار کرد: سفره حج یک سفر عادی نیست و خدمتگزاران حجاج در کاروان ها باید تلاش کند تا روح معنویت ایمان تقوا و اخلاق در فضای کاروان حاکم شود.


 


وی با تاکید بر این که دشمن و جهان استکبار به دنبال ایجاد تفرقه میان مسلمانان جهان است، یادآور شد: برادران و خواهران شیعه و اهل تسنن در سفر حج با حفظ وحدت تلاشهای دشمن را در ایجاد تفرقه میان مسلمانان از بین برده و خود الگوی وحدت برای جهان اسلام باشد.


| شناسه مطلب: 94456




ج تمتع بوشهر



نظرات کاربران