حرم مطهر رضوی در دهه کرامت با رایحه‌های طبیعی معطر می‌شود حرم مطهر رضوی در دهه کرامت با رایحه‌های طبیعی معطر می‌شود حرم مطهر رضوی در دهه کرامت با رایحه‌های طبیعی معطر می‌شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حرم مطهر رضوی در دهه کرامت با رایحه‌های طبیعی معطر می‌شود حرم مطهر رضوی در دهه کرامت با رایحه‌های طبیعی معطر می‌شود حرم مطهر رضوی در دهه کرامت با رایحه‌های طبیعی معطر می‌شود حرم مطهر رضوی در دهه کرامت با رایحه‌های طبیعی معطر می‌شود حرم مطهر رضوی در دهه کرامت با رایحه‌های طبیعی معطر می‌شود

حرم مطهر رضوی در دهه کرامت با رایحه‌های طبیعی معطر می‌شود

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی اظهار کرد: در طول دهه کرامت، حرم مطهر رضوی با رایحه‌های طبیعی عطر افشانی می‌شود. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، سید خلیل منبتی در این رابطه گفت: همزمان با آغاز دهه کرامت و حضور پرشور زائران و دلدادگان به خاندان عصمت و طهارت(ع) به منظور عطر آگین کردن فضای رواق‌های مبارکه حرم مطهر رضوی با رایحه‌های طبیعی عطر افشانی می‌شود.



وی با بیان اینکه این عطرها فقط مخصوص مکان‌های سرپوشیده، رواق‌ها و اماکن مقدس است، اظهار کرد: رایحه این عطرها از طریق هواسازهای محیطی، فضای اماکن متبرکه را عطرآگین می‌کند.



وی افزود: همچنین تمامی مبادی ورودی، آسایشگاه‌ها، صحن‌ها و رواق‌های مبارکه حرم مطهر رضوی با رایحه‌هایی خاص عود و گلاب عطرافشانی می‌شود.



منبتی اضافه کرد: از سال گذشته استفاده از عطرهای گیاهی جایگزین عطرهای شیمیایی در حرم مطهر رضوی شده است که این عطر جدید نسبت به عطر پایه شیمیایی قیمتی سه برابری دارد.
 




نظرات کاربران