ارسال بیش از ۸۰۰ اثر به کنگره ملی شعر فاطمی ارسال بیش از ۸۰۰ اثر به کنگره ملی شعر فاطمی ارسال بیش از ۸۰۰ اثر به کنگره ملی شعر فاطمی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ارسال بیش از ۸۰۰ اثر به کنگره ملی شعر فاطمی ارسال بیش از ۸۰۰ اثر به کنگره ملی شعر فاطمی ارسال بیش از ۸۰۰ اثر به کنگره ملی شعر فاطمی ارسال بیش از ۸۰۰ اثر به کنگره ملی شعر فاطمی ارسال بیش از ۸۰۰ اثر به کنگره ملی شعر فاطمی

ارسال بیش از ۸۰۰ اثر به کنگره ملی شعر فاطمی

دبیر کنگره ملی شعر فاطمی از ارسال بیش از 800 اثر توسط 370 شاعر از سراسر ایران اسلامی به دبیرخانه این کنگره خبرداد و گفت: نتایج داوری‌ها 16 تیرماه اعلام و مراسم اختتامیه 20 تیرماه برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت‌الاسلام جواد محمدزمانی  با اشاره به برگزاری کنگره ملی شعر فاطمی، عنوان کرد: موضوعات این کنگره در را بطه با ابعاد شخصیت کریمه اهل‌بیت(س)، حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، مفهوم زیارت آن حضرت و ابعاد گسترده آن است.



وی در خصوص بخش‌های متنوع این کنگره تصریح کرد: این کنگره در بخش‌های مختلف ادبی و هنری از جمله؛ شعر کلاسیک متشکل از غزل، قصیده، مثنوی، رباعی، دوبیتی و غیره، شعر نو متشکل از نیمایی، آزاد، هایکو، سه‌گانی و غیره، شعر کودک ونوجوان، ترانه و سرود برگزار می‌شود.



دبیر علمی کنگره شعر ملی فاطمی گفت: فراخوان این کنگره ۱۹ خردادماه اعلام شده و علاقه‌مندان به شرکت در این کنگره فرصت داشتند که آثار خود راتا ۹ تیرماه در تارنمای keramat . amfm. ir / fopثبت کنند .
وی ادامه داد: با توجه به کمبود زمان امکان تمدید این مهلت وجود نداشته و اعلام نتایج ۱۶ تیرماه خواهد بود.



حجت الاسلام زمانی با تاکید بر اینکه بیشترین آثار این کنگره به مضمون‌های زندگی بانوی کرامت توجه داشته است، اظهار کرد: بیش از ۸۰۰ اثر توسط ۳۷۰ شاعر از سراسر ایران اسلامی به دبیرخانه رسیده است که ۷۰ درصد آثار در بخش کلاسیک بوده و از نظر کیفی نیز از سطح قابل توجهی برخوردار است.



وی در انتها در رابطه با اختتامیه این کنگره گفت: پنج‌شنبه ۲۰ تیرماه اختتامیه این کنگره است که در این مراسم از دو تن از شاعران پیشکسوت و شاعران جوان آیینی تجلیل ویژه به عمل می‌آید.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران