امام جمعه نجف اشرف: سازماندهی بسیج مردمی برای حفظ آن است امام جمعه نجف اشرف: سازماندهی بسیج مردمی برای حفظ آن است امام جمعه نجف اشرف: سازماندهی بسیج مردمی برای حفظ آن است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
امام جمعه نجف اشرف: سازماندهی بسیج مردمی برای حفظ آن است امام جمعه نجف اشرف: سازماندهی بسیج مردمی برای حفظ آن است امام جمعه نجف اشرف: سازماندهی بسیج مردمی برای حفظ آن است امام جمعه نجف اشرف: سازماندهی بسیج مردمی برای حفظ آن است امام جمعه نجف اشرف: سازماندهی بسیج مردمی برای حفظ آن است

امام جمعه نجف اشرف: سازماندهی بسیج مردمی برای حفظ آن است

حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین قپانجی اقدامات دولت عراق در خصوص بسیج مردمی را به منظور حمایت از این نهاد و حفظ آن از منحل شدن دانست که با استقبال مراجع دینی و رهبران جناح ها مواجه شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج از نجف اشرف، حجت‌الاسلام والمسلمین سید صدرالدین قپانجی امام جمعه نجف اشرف گفت: اقدامات دولت در خصوص بسیج مردمی در جهت حمایت از این نهاد و حفظ آن از منحل شدن است و این اقدام با استقبال مراجع دینی و رهبران جناح ها مواجه شد.


وی افزود: ملت منتظر فعالیت شورای مبارزه با فساد و انجام اقدامات سریع هستند.


سید قپانچی از آستان مقدس علوی به خاطر برگزاری ده ها دوره دینی و فرهنگی برای جوانان و نوجوانان در ایام تعطیلات تابستان قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد که مساجد از برگزاری این دوره ها استقبال کنند.


امام جمعه نجف اشرف در بخش دیگر از افتتاح کلیسای "مارتوما الرسول" در موصل استقبال کرد و آن را گامی در جهت بازگشت زندگی به موصل دانست و از آوارگان و مهاجران خواست به استان های خود بازگردند.


 وی در خصوص دیدار تیم بین المللی تحقیق در خصوص جنایت های داعش و زنان ربوده شده با آیت الله سیستانی، از تلاش های این تیم برای مستند سازی جنایت های داعش قدردانی کرد و گفت: آیت الله سیستانی به حفظ خصوصیات این زنان و دوری هتک حرمت اشاره کردند.


خطیب جمعه نجف اشرف به نا به سامانی ها و تظاهرات گسترده در اسرائیل علیه رژیم صهیونیستی به خاطر نژادپرستی اشاره کرد و گفت: این مسئله به شدت سانسور رسانه ای شده است.


وی افزود: اسرائیل با بحران داخلی رو به رو شده و دیگر نمی بتواند باقی بماند.


حجت الاسلام و المسلمین قپانچی در خطبه دینی به سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و فضیلت آن حضرت و آنچه اهل بیت (ع) در خصوص آن حضرت گفته اند، اشاره کرد.


وی در پایان سخنان خود گفت: به زودی خط راه اهن بین تهران، قم، کرمانشاه، ایلام و بصره، کربلا و نجف برای رفاه زائرین محترم افتتاح خواهد شد اشاره نمود و بیان داشت: با توجه به گرانی قیمت بلیط هواپیما راه اندازی این خط راه آهن برای استفاده زائرین کشورهای عراق و ایران مثمر ثمر خواهد شد.




نظرات کاربران