اعزام نخستین کاروان زائران هندی به حج اعزام نخستین کاروان زائران هندی به حج اعزام نخستین کاروان زائران هندی به حج بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اعزام نخستین کاروان زائران هندی به حج اعزام نخستین کاروان زائران هندی به حج اعزام نخستین کاروان زائران هندی به حج اعزام نخستین کاروان زائران هندی به حج اعزام نخستین کاروان زائران هندی به حج

اعزام نخستین کاروان زائران هندی به حج

نخستین‌ کاروان زائران هندی خانه خدا دیروز، ۱۵ تیر از استان جامو و کشمیر هند به مدینه اعزام شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، این کاروان متشکل از ۳۰۴ زائر بود که از فرودگاه بین‌المللی سرینگر واقع در استان جامو و کشمیر و با بدرقه سرهنگ «صدیه پال ملک»، استاندار جامو و کشمیر عازم مدینه شدند.


در این کاروان ۱۶۰ مرد و ۱۴۴ زن حضور دارند که با دو پرواز عازم مدینه شدند. امسال ۱۱ هزار و ۷۰۰ کشمیری به مناسک حج ابراهیمی خواهند رفت.


۷۵۰ نفر از مسلمانان هند از دهلی به جده و دیگر حجاج از سرینگر به جده پرواز می‌کنند و این پروازها تا هفتم مرداد‌ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.


پیش از اعزام زائران از سرینگر به مدینه، کاروانی از فرودگاه بین‌المللی ایندیرا گاندی دهلی به عربستان اعزام شد که مختار عباس نقوی، وزیر امور اقلیت‌های هند آنان را بدرقه کرد.


 


| شناسه مطلب: 94518




هندوستان حج تمتع



مطالب مرتبط

نظرات کاربران