زائران کرمانی به سیل‌زدگان کمک می‌کنند زائران کرمانی به سیل‌زدگان کمک می‌کنند زائران کرمانی به سیل‌زدگان کمک می‌کنند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
زائران کرمانی به سیل‌زدگان کمک می‌کنند زائران کرمانی به سیل‌زدگان کمک می‌کنند زائران کرمانی به سیل‌زدگان کمک می‌کنند زائران کرمانی به سیل‌زدگان کمک می‌کنند زائران کرمانی به سیل‌زدگان کمک می‌کنند

زائران کرمانی به سیل‌زدگان کمک می‌کنند

مدیر حج و زیارت استان کرمان گفت: یشنهاد شده زائران بخشی از مراسم ولیمه خود را برای کمک به سیل زدگان اختصاص بدهند که استقبال خوبی نیز از این پشینهاد صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، محمود عرب‌نژاد در دیدار کارگزاران حج استان کرمان با استاندار این استان گفت: شعار حج امسال "حج، خودسازی، تمدن اسلامی" انتخاب شده است.



وی با اشاره به اینکه طول سفر زائران استان کرمان 41 تا 43 روز خواهد بود، افزود: پیشنهاد شده زائران بخشی از مراسم ولیمه خود را برای کمک به سیل زدگان اختصاص بدهند که استقبال خوبی نیز از این پشینهاد صورت گرفته و در خرید سوغات با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر استفاده از کالای ایرانی با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تفاهم کردیم که تعدادی از فروشگاه های استان با تخفیف ویژه به زائران کالا ارائه دهند.

مدیر حج و زیارت استان کرمان بیان کرد: نخستین گروه اعزامی به عربستان ویزاهای آنها به صورت الکترونیکی صادر شده و همکاران ستادی ما 13 تیرماه به عربستان اعزام شده که مقدمات کار را آماده کنند و خوشبختانه مشکل خاصی در این راستا وجود ندارد.

وی افزود: نخستین گروه زائران ایرانی فردا 17 تیرماه برای حضور در مراسم حج اعزام خواهند شد که در این راستا نخستین گروه زائران کرمانی نیز 29 تیرماه اعزام می شوند و رفت زائران تا سوم مرداد ادامه دارد و برگشت از تاریخ 9 تا 14 شهریورماه خواهد بود.



عرب‌نژاد با اعلام این خبر که بیش از 86 هزار زائر از جمهوری اسلامی امسال به حج اعزام می شوند که 3 هزار و 420 زائر از استان کرمان است و 127 نفر عوامل اجرایی حج استان هستند تصریح کرد: وقوف زائران در مدینه کم است و پروازهای امسال به عربستان صرفا با هواپیمایی جمهوری اسلامی (ایران ایر) صورت می گیرد.

مدیر حج و زیارت استان کرمان در بخشی از دیگری از صحبت های هخود در دیدار با استاندار کرمان با بیان اینکه برای اعزام عتبات عالیات نیز هر هفته یک پرواز از کرمان صورت می گیرد و چهار گروه زمینی نیز هر هفته اعزام می شوند افزود: از نیمه دوم مردادماه ثبت نام زائران اربعین انجام خواهد شد که با توجه به صدور ویزا رایگان، پیش بینی افزایش زائرین را داریم.


| شناسه مطلب: 94519




کرمان حج تمتع



مطالب مرتبط

نظرات کاربران