آغاز اعزام زائران قمی بیت الله الحرام از فردا آغاز اعزام زائران قمی بیت الله الحرام از فردا آغاز اعزام زائران قمی بیت الله الحرام از فردا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آغاز اعزام زائران قمی بیت الله الحرام از فردا آغاز اعزام زائران قمی بیت الله الحرام از فردا آغاز اعزام زائران قمی بیت الله الحرام از فردا آغاز اعزام زائران قمی بیت الله الحرام از فردا آغاز اعزام زائران قمی بیت الله الحرام از فردا

آغاز اعزام زائران قمی بیت الله الحرام از فردا

مدیر حج و زیارت قم گفت: 2100 زائر قمی بیت الله الحرام از فردا هفدهم تیر به سرزمین وحی اعزام می شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، صالحی با بیان اینکه کار اعزام زائران تا چهاردهم مرداد ادامه دارد افزود: امسال 2100 زائر قمی در قالب ده کاروان مدینه قبل و چهار کاروان مدینه بعد به عربستان اعزام می شوند.


وی مدت اقامت زائران خانه خدا را در حج امسال سی تا چهل و دو روز اعلام کرد و افزود: به علت محدودیت هتل ها در شهر مدینه امسال هم مدت اقامت زائران در مدینه به پنج روز کاهش یافته است.


مدیر حج و زیارت حفظ کرامت،عزت و امنیت حجاج را مهمترین راهبرد مسئولان حج و زیارت خواند و با تاکید بر تلاش برای رفع کاستی ها و مشکلات زائران در سالهای گذشته، از آنان خواست با همکاری با مدیران کاروان ها و رعایت قوانین کشور میزبان، زمینه بهره مندی هرچه بیشتر خود را از فضای معنوی حج فراهم کنند.


 صالحی با اشاره به اینکه امسال انتقال زائران خانه خدا به طور کامل بر عهده هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، هما است گفت: به علت حجم پرواز ها علت احتمال تاخیر در پروازها وجود دارد که زائران باید در این زمینه سعه صدر داشته باشند.


وی گفت: با مشخص شدن و اعلام فروشگاههای مجازی منتخب حج و زیارت و فروشگاههای موجود در فرودگاههای پروازی حجاج امکان خرید سوغات از کالاهای ایرانی و با قیمت مناسب فراهم شده است.


 صالحی زمان بازگشت حجاج قمی از خانه خدا را بیست و پنجم مرداد تا هفدهم شهریور اعلام کرد.


مدیر حج و زیارت گفت: جوان ترین زائر امسال از قم دوازده ساله و پیرترین 87 ساله است.


| شناسه مطلب: 94522




حج تمتع حج اصغرقم



مطالب مرتبط

نظرات کاربران