آموزش مجازی زائران عتبات دانشگاهیان راه اندازی شد آموزش مجازی زائران عتبات دانشگاهیان راه اندازی شد آموزش مجازی زائران عتبات دانشگاهیان راه اندازی شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آموزش مجازی زائران عتبات دانشگاهیان راه اندازی شد آموزش مجازی زائران عتبات دانشگاهیان راه اندازی شد آموزش مجازی زائران عتبات دانشگاهیان راه اندازی شد آموزش مجازی زائران عتبات دانشگاهیان راه اندازی شد آموزش مجازی زائران عتبات دانشگاهیان راه اندازی شد

آموزش مجازی زائران عتبات دانشگاهیان راه اندازی شد

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به راه اندازی آموزش مجازی؛ ویژه زائران بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان گفت: آموزش مجازی با هدف آمادگی معنوی، معرفت‌افزایی و آشنایی با مسائل اجرایی سفر انجام می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام مرتضی مطهری‌پور گفت: از آنجا که زائران دانشگاهی خواهان اطلاعات بیشتری در خصوص عتبات و آمادگی برای این سفر هستند، به همین منظور سامانه آموزش مجازی شامل سه درس «آثار و اسرار نماز، احکام کاربردی و حیات پاکان» در سامانه عتبات دانشگاهیان راه اندازی شده و متقاضیان می‌توانند به آدرس الکترونیکی samane.labbayk.ir مراجعه و با وارد کردن مشخصات خود از این بسته‌های آموزشی استفاده کنند.


رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خاطرنشان کرد: آموزش مجازی به زائران عتبات دانشگاهیان بعد از ثبت نام نهایی زائران اصلی و ذخیره در سامانه آموزش مجازی آغاز شده است. از بین زائرانی که با موفقیت دوره های آموزش مجازی را تا ۱۵ شهریور ماه بگذرانند کمک هزینه های زیارتی تعلق خواهد گرفت.


وی افزود: زائرانی که موفق به دریافت گواهی نامه نهایی می شوند، پی دی اف آن را با ذکر مشخصات و شماره تماس به آدرس amoozesh@labbayk.ir ارسال کنند تا در قرعه کشی دریافت کمک هزینه این دوره شرکت داده شوند.


مطهری‌پور ادامه داد: آموزش مجازی ویژه زائران دانشگاهی این دوره است و اساتید، کارکنان دانشگاه ها، دانشجویان متاهل و مجرد می توانند در این دوره شرکت کنند. در گروه های متاهلی فقط سرگروه به عنوان زائر اصلی می تواند در این طرح شرکت کند.


گفتنی است، تاکنون هزار و ۶۶۳ نفر از زائران بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان در سامانه آموزش مجازی ثبت نام کرده اند. مبنای حضور در قرعه کشی، شرکت در دوره ها و کسب گواهینامه دروس و ارسال آن به ایمیل ذکر شده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران