کلید ورود به بهشت، صبر و استقامت است کلید ورود به بهشت، صبر و استقامت است کلید ورود به بهشت، صبر و استقامت است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کلید ورود به بهشت، صبر و استقامت است کلید ورود به بهشت، صبر و استقامت است کلید ورود به بهشت، صبر و استقامت است کلید ورود به بهشت، صبر و استقامت است کلید ورود به بهشت، صبر و استقامت است

کلید ورود به بهشت، صبر و استقامت است

سخنران بعثه مقام معظم رهبری در کربلا گفت:صبر یکی از مهم‌ترین صفات و ویژگی‌هایی است که برای رسیدن به هر هدف و مقصودی لازم است.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع‌رسانی حج از کربلای معلا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدرسی یزدی که در حرم مطهر سیدالشهدا (ع) گفت: انسان بدون صبر و شکیبایی قادر به ایستادگی در برابر مشکلات نخواهد بود.


 


وی افزود: راه دستیابی به صبر، تمرین و ممارست بر مقابله با مشکلات است؛ چراکه شکیبایی در یک‌شب به‌دقت نمیآید، صبر یک ورزش روحی است و انسان صبور با شکیبایی به پیروزی و موفقیت میرسد.


 


سخنران بعثه مقام معظم رهبری تصریح کرد: صبر و شکیبایی برای ادامه حیات و زندگی هر شخصی لازم و ضروری است. دین بدون صبر کارایی ندارد و موقعیت صبر در برابر ایمان، همانند موقعیت سر نسبت به بدن  تشبیه کردند.


وی یادآور شد: برای صابران در قرآن، اجر فراوان و کلید ورود بهشت نوید داده‌شده است.




نظرات کاربران