انجام نخستین پروازها بدون تاخیر انجام نخستین پروازها بدون تاخیر انجام نخستین پروازها بدون تاخیر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
انجام نخستین پروازها بدون تاخیر انجام نخستین پروازها بدون تاخیر انجام نخستین پروازها بدون تاخیر انجام نخستین پروازها بدون تاخیر انجام نخستین پروازها بدون تاخیر

انجام نخستین پروازها بدون تاخیر

راهبری عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به آماده سازی ۱۹ فرودگاه کشور برای انجام عملیات حج گفت: پروازهای حج از فرودگاههای یزد و زنجان بدون تاخیر انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حسن اسفندیاری، عضو هیئت مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در مراسم در آیین معنوی بدرقه زائران خانه خدا و آغاز حج تمتع ۱۳۹۸ در شهر فرودگاهی امام خمینی‌(ره) با اشاره به آغاز رسمی عملیات انتقال زائران به عربستان گفت: شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران به اتفاق شهر فرودگاهی امام خمینی، ۱۹ فرودگاه کشور را آماده سازی کرده اند و همه امکانات در این فرودگاه ها برای پذیرایی از زائران فراهم شده است. 


وی با اشاره به اینکه شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران وظیفه مدیریت فضای کشور را نیز بر عهده دارد، افزود: تمام تلاش همکاران من در این مدت بر این است که هم فضای ایمنی برای انجام پروازها در اختیار شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران باشد، و هم ترمینال های فرودگاهی و بخش هایی که خدمات مستقیم به حجاج محترم می دهند، برای اینکار آماده باشند.


اسفندیاری از آغاز پروازها در فرودگاههای یزد و زنجان خبر داد و گفت: علاوه بر فرودگاه حضرت امام، پروازها در این دو فرودگاه نیز آغاز و صبح زود، بدون تاخیر انجام شد. حتی همکاران عزیز در هما پروازها را با دقایقی تعجیل انجام دادند.


وی ادامه داد: امیدواریم این روند تا پایان عملیات رفت و در عملیات برگشت برقرار باشد و حجاج ما به سلامت عازم شوند، حج مقبول به جا بیاورند و ما با خوشحالی به استقبال این عزیزان برویم. 




نظرات کاربران