بیش از دو هزار و 200 حاجی ایرانی وارد عربستان شدند بیش از دو هزار و 200 حاجی ایرانی وارد عربستان شدند بیش از دو هزار و 200 حاجی ایرانی وارد عربستان شدند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بیش از دو هزار و 200 حاجی ایرانی وارد عربستان شدند بیش از دو هزار و 200 حاجی ایرانی وارد عربستان شدند بیش از دو هزار و 200 حاجی ایرانی وارد عربستان شدند بیش از دو هزار و 200 حاجی ایرانی وارد عربستان شدند بیش از دو هزار و 200 حاجی ایرانی وارد عربستان شدند

بیش از دو هزار و 200 حاجی ایرانی وارد عربستان شدند

تعداد دو هزار و 230 زائر ایرانی از روز گذشته تا ظهر سه شنبه به وقت محلی وارد مدینه منوره شده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، تا ساعاتی دیگر تعداد یکهزار و 270 زائر دیگر نیز با پروازهای شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) از شهرهای مختلف کشور وارد شهر پیامبر می شوند تا پرونده دومین روز ورود حجاج ایرانی به عربستان با 3500 زائر بسته شود.
زائران یادشده در قالب 23 کاروان از استانهای خوزستان، زنجان، یزد، تهران و مرکزی وارد مدینه می شوند. از این تعداد، 9 کاروان از استان خوزستان، 6 کاروان از استان زنجان، 5 کاروان از  یزد، 2 کاروان از تهران و یک کاروان نیز از استان مرکزی است.
شمار زائران هر کاروان با یکدیگر متفاوت است، به گونه ای که از این تعداد 14 کاروان 160 نفره، 7 کاروان 135 نفره، 2 کاروان 115 نفره و یک کاروان نیز 85 نفره است.
زائرانی که تا ظهر امروز وارد مدینه منوره شده اند، طبق برنامه قبلی در هتلهای الجادالمدینه، باین وود، روضه المختاره، المحمدیه الزهرا، المدینه منازلی، طابه  السلام، ابراج طابه الماسی، المدینه موفنبیک، ماسه البستان، مراج طیبه و منازل مهاجرین اسکان یافته اند. 
هتلهای انوار الزهراء و بدر المدینه نیز از دیگر هتلهای 19 گانه ای است که امروز در شهر پیامبر میزبان زائران ایرانی خانه خدا می شوند.
برنامه پرواز و اسکان زائران طبق پیش بینی و برنامه ریزیهای قبلی صورت گرفته است و به گفته «ناصر حویزاوی» رییس ستاد حج و زیارت در مدینه منوره، هیچگونه مشکل و کمبودی در زمینه خدمت رسانی به زائران وجود ندارد.
قرار است در مجموع 86 هزار و 500 زائر ایرانی برای شرکت در مناسک حج تمتع سال جاری ظرف چند هفته آینده وارد عربستان شوند.
هواپیماهای زائران به مقصد مدینه منوره در فرودگاه بین المللی امیر محمد بن عبدالعزیز این شهر به زمین می نشیند.   




مطالب مرتبط

نظرات کاربران