امکان حمل آب زمزم برای حجاج فراهم شد امکان حمل آب زمزم برای حجاج فراهم شد امکان حمل آب زمزم برای حجاج فراهم شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
امکان حمل آب زمزم برای حجاج فراهم شد امکان حمل آب زمزم برای حجاج فراهم شد امکان حمل آب زمزم برای حجاج فراهم شد امکان حمل آب زمزم برای حجاج فراهم شد امکان حمل آب زمزم برای حجاج فراهم شد

امکان حمل آب زمزم برای حجاج فراهم شد

شرکت هواپیمایی «ایر ایندیا»ی هند که ممنوعیت حمل آب زمزم برای زائران حج را اعلام کرده بود، این ممنوعیت را لغو کرد و مجبور به عذرخواهی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، پس از اعتراضات مردمی و فشار مسئولان، ممنوعیت حمل آب زمزم را لغو کرد و با ارائه تسهیلات، اجازه آوردن آب زمزم را به زائران هندی حج داده است.


این شرکت در صفحه توئیتر خود اعلام کرد حجاج می‌توانند به همراه وسایل خود آب زمزم بیاورند و از مردم بابت مشکلات پیش‌آمده عذرخواهی می‌کنیم.


پیش از این، شرکت ایر ایندیا در اطلاعیه‌ای آوردن آب زمزم را برای پروازهای ای‌آی ۹۶۶ جده به بمبئی و ای‌آی ۹۶۴ جده به کوچی ممنوع اعلام کرده و به آژانس‌های مسافرتی هشدار داده بود که به مسافران خود اعلام کنند که همراه خود بطری آب زمزم نیاورند تا در بارگیری با مشکل مواجه نشوند.


 


| شناسه مطلب: 94619




هندوستان آب زمزم



نظرات کاربران