رئیس بیمارستان مکه مکرمه در حج 98 منصوب شد رئیس بیمارستان مکه مکرمه در حج 98 منصوب شد رئیس بیمارستان مکه مکرمه در حج 98 منصوب شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
رئیس بیمارستان مکه مکرمه در حج 98 منصوب شد رئیس بیمارستان مکه مکرمه در حج 98 منصوب شد رئیس بیمارستان مکه مکرمه در حج 98 منصوب شد رئیس بیمارستان مکه مکرمه در حج 98 منصوب شد رئیس بیمارستان مکه مکرمه در حج 98 منصوب شد

رئیس بیمارستان مکه مکرمه در حج 98 منصوب شد

رئیس مرکزپزشکی حج وزیارت جمعیت هلال احمر در حکمی دکتر مصطفی نادری را به عنوان رییس بیمارستان مکه مکرمه در حج 1398 منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، رئیس مرکزپزشکی حج وزیارت جمعیت هلال احمر در حکمی دکتر مصطفی نادری را به عنوان رییس بیمارستان مکه مکرمه در حج 1398 منصوب کرد.


 


در حکم محمدتقی حلی ساز آمده است:نظر به تجارب ارزشمند و سوابق جنابعالی در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران  بیت ا... الحرام به عنوان رییس بیمارستان مکه مکرمه در حج 1398 منصوب می شوید.



امید است با بهره گیری از تجارب و توان سایرهمکاران مرکزپزشکی حج وزیارت و مسئولان  واحدهای ستادی سازمان حج وزیارت در اجرای دقیق برنامه های مورد نظر برای خدمات رسانی شایسته به ضیوف الرحمن با استعانت از ذات احدیت موفق و موید باشید.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران